Archief - De Grote Biertopic - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AcE

Legacy Member
euh woensdag ben ik normaal in de buurt, maar ik weet niet wanneer exact...

mijas65

Legacy Member
voor ons klein landje tov amerika is dat alles behalve slecht .

DogFacedGod

Legacy Member
300 belpogingen gedaan om binnen te geraken bij West-Vleteren. 297 keer niet overgegaan, 3 keer bezettoon

:cry:

Dennoman

Legacy Member
Een kleine oproep tot solidariteit jongens :)

Mensen die het misschien een beetje gevolgd hebben: Brouwerij Bosteels (van Pauwels Kwak) heeft een rechtszaak aangespannen tegen Brasserie La Corne du Bois des Pendus omdat het glas teveel zou lijken op dat van Kwak. En dat enkel omdat ze beiden in een houten staander staan, verder vertonen ze geen gelijkenissen. Dit is volstrekt onzinnig en we moeten proberen het signaal uit te sturen dat zulke bullebakpraktijken niet kunnen in het bierlandschap. Dit is pure pesterij van de kleine garnaal: ik zie ze nog niet tot gerechtelijke stappen overgaan naar aanleiding van het Diabolici-glas van Anthony Martin, en dat lijkt toch nog wel wat meer op het Kwak-glas. Waarschijnlijk omdat zo'n veel grotere holding ook wel betere advocaten onder de arm zal kunnen nemen.

Daarom: tekenen alstublieft! Gaëtan Patin, eigenaar van La Corne, kan de steun goed gebruiken.

https://www.lapetition.be/en-ligne/petition-12044.html

Abio

Legacy Member
Dennoman zei:
Een kleine oproep tot solidariteit jongens :)

Mensen die het misschien een beetje gevolgd hebben: Brouwerij Bosteels (van Pauwels Kwak) heeft een rechtszaak aangespannen tegen Brasserie La Corne du Bois des Pendus omdat het glas teveel zou lijken op dat van Kwak. En dat enkel omdat ze beiden in een houten staander staan, verder vertonen ze geen gelijkenissen. Dit is volstrekt onzinnig en we moeten proberen het signaal uit te sturen dat zulke bullebakpraktijken niet kunnen in het bierlandschap. Dit is pure pesterij van de kleine garnaal: ik zie ze nog niet tot gerechtelijke stappen overgaan naar aanleiding van het Diabolici-glas van Anthony Martin, en dat lijkt toch nog wel wat meer op het Kwak-glas. Waarschijnlijk omdat zo'n veel grotere holding ook wel betere advocaten onder de arm zal kunnen nemen.

Daarom: tekenen alstublieft! Gaëtan Patin, eigenaar van La Corne, kan de steun goed gebruiken.

https://www.lapetition.be/en-ligne/petition-12044.html

Mijn Frans trekt op niets, maar ik denk dat het gelukt is om de boel te tekenen. Als er zo geen enkele houten houder meer mag gemaakt worden voor een glas...

En Kwak zal ondertussen niet meer in huis gehaald worden, en de Karmeliet vind ik voor de eindejaar ook wel iets anders voor.

Rivfader

Legacy Member
Voorbije zaterdag nog eens een Pannepot gedronken. Blijft toch één van de best bestede 5 euro's voor mij. :p

MichielD4

Legacy Member
Vandaag in de Delhaize een pakket van 4 flesjes Kwak met origineel Kwak glas en houder gekocht voor +-12 euro.

Ze hadden er ook van oa. Straffe Hendrik.

de Waaslandwolf

Legacy Member
Daarnet met Chizm eens naar Geers geweest, de oogst:

Gregorius Trappist 33cl x2
Timmersmans Geuze ltd. edition 75cl x2
Gouden Carolus Christmas 75cl
St. Bernardus Christmas 75cl
Duchesse de Bourgogne 75cl
Mikkeler Single Hop - Citra
Vicaris Tripel Geuze 33cl x2
Tilquin Geuze 75cl
Armand Spirit - Eau de Vie van Oude Geuze 50 cl

MrMorePhun

Legacy Member
Al iemand Postel Christmas gedronken? Vrouwke bracht gisteren 6 flesjes mee. Vind em geweldig lekker

mijas65

Legacy Member
Dennoman zei:
Een kleine oproep tot solidariteit jongens :)

Mensen die het misschien een beetje gevolgd hebben: Brouwerij Bosteels (van Pauwels Kwak) heeft een rechtszaak aangespannen tegen Brasserie La Corne du Bois des Pendus omdat het glas teveel zou lijken op dat van Kwak. En dat enkel omdat ze beiden in een houten staander staan, verder vertonen ze geen gelijkenissen. Dit is volstrekt onzinnig en we moeten proberen het signaal uit te sturen dat zulke bullebakpraktijken niet kunnen in het bierlandschap. Dit is pure pesterij van de kleine garnaal: ik zie ze nog niet tot gerechtelijke stappen overgaan naar aanleiding van het Diabolici-glas van Anthony Martin, en dat lijkt toch nog wel wat meer op het Kwak-glas. Waarschijnlijk omdat zo'n veel grotere holding ook wel betere advocaten onder de arm zal kunnen nemen.

Daarom: tekenen alstublieft! Gaëtan Patin, eigenaar van La Corne, kan de steun goed gebruiken.

https://www.lapetition.be/en-ligne/petition-12044.html

Het Struise antwoord op onrecht is ... wij kopen 10.000 glazen van onderstaand glas, zetten er een Struise logo op en brengen binnenkort een nieuw bier op de markt ... Wordt vervolgd :-)

Google Afbeeldingen resultaat voor http://i01.i.aliimg.com/img/pb/122/917/363/363917122_508.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan