Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bontus zei:Amerikaanse brouwers beter dan Belgen in bierwedstrijd - Binnenland - De Morgen
43 medailles voor USA tov 40 voor België.
Niet slecht gezien het verschil in aantal brouwerijen.

Dennoman zei:Een kleine oproep tot solidariteit jongens
Mensen die het misschien een beetje gevolgd hebben: Brouwerij Bosteels (van Pauwels Kwak) heeft een rechtszaak aangespannen tegen Brasserie La Corne du Bois des Pendus omdat het glas teveel zou lijken op dat van Kwak. En dat enkel omdat ze beiden in een houten staander staan, verder vertonen ze geen gelijkenissen. Dit is volstrekt onzinnig en we moeten proberen het signaal uit te sturen dat zulke bullebakpraktijken niet kunnen in het bierlandschap. Dit is pure pesterij van de kleine garnaal: ik zie ze nog niet tot gerechtelijke stappen overgaan naar aanleiding van het Diabolici-glas van Anthony Martin, en dat lijkt toch nog wel wat meer op het Kwak-glas. Waarschijnlijk omdat zo'n veel grotere holding ook wel betere advocaten onder de arm zal kunnen nemen.
Daarom: tekenen alstublieft! Gaëtan Patin, eigenaar van La Corne, kan de steun goed gebruiken.
https://www.lapetition.be/en-ligne/petition-12044.html
Op café mag ik hopen.Rivfader zei:Voorbije zaterdag nog eens een Pannepot gedronken. Blijft toch één van de best bestede 5 euro's voor mij.![]()
bludgeoned zei:Op café mag ik hopen.
Rivfader zei:Jazeker, het Antwerps Bierhuyske om precies te zijn.
[LRRP];16999776 zei:In de hoogstraat?
Dennoman zei:Een kleine oproep tot solidariteit jongens
Mensen die het misschien een beetje gevolgd hebben: Brouwerij Bosteels (van Pauwels Kwak) heeft een rechtszaak aangespannen tegen Brasserie La Corne du Bois des Pendus omdat het glas teveel zou lijken op dat van Kwak. En dat enkel omdat ze beiden in een houten staander staan, verder vertonen ze geen gelijkenissen. Dit is volstrekt onzinnig en we moeten proberen het signaal uit te sturen dat zulke bullebakpraktijken niet kunnen in het bierlandschap. Dit is pure pesterij van de kleine garnaal: ik zie ze nog niet tot gerechtelijke stappen overgaan naar aanleiding van het Diabolici-glas van Anthony Martin, en dat lijkt toch nog wel wat meer op het Kwak-glas. Waarschijnlijk omdat zo'n veel grotere holding ook wel betere advocaten onder de arm zal kunnen nemen.
Daarom: tekenen alstublieft! Gaëtan Patin, eigenaar van La Corne, kan de steun goed gebruiken.
https://www.lapetition.be/en-ligne/petition-12044.html