Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bludgeoned zei:Nog eens wat inkopen gedaan.
Wat Stille Nacht reserva gekocht en geproefd. Echt een bier naar mijn hart.
Dan nog in Oost-Vleteren wat 75cl flessen gekocht (o.a. Pannepot reserva en Black Jack, Macadamme

14mijas65 zei:hoeveel heb je ze betaalt ?
bij geers was die pannpot reserva 75cl vrij duur . 18 euro voor een fles .
daarnet voor de eerste keer naar de kulminator eens geweest .
was echt veel kleiner dan verwacht en dan ook zeer druk , maar wat een gigantische bierkaart![]()
was net te laat voor double black te kopen is er volledig uitverkocht just![]()

Dennoman zei:En ik ken degene die ervoor verantwoordelijk is, jammer genoegEn nee, ik ben het niet
Ik ga morgen langs bij De Dolle voor een rondleiding en wat Stille Nacht Reserva![]()

Tuurlijk nietmijas65 zei:https://docs.google.com/document/d/1zUbqQUMMXfl_qFewYIqfU1bZK36zPklPjYtOIwjrjbY/edit?pli=1
mensen die dit zouden doen ?
250 € en je weet eens niet wat je zoal zou krijgen ?
Idem, al zijn het mijn favoriete brouwers niet en zit ik niet te wachten op elk nieuw brouwselAbio zei:Ik ben fan van DSB, maar de laatste tijd begin ik mij soms wel te ergeren...
Verscheidene bieren waar je gewoon niet kan aangeraken, zelfs niet 1-malig om te kunnen proeven, en elke maand wel wat nieuw bier... iedere keer kijk je er naar uit, en iedere keer is er zo weinig gebrouwen dat je al bijna in je ogen zou wrijven als je een fles ergens zou zien opduiken. Op festivals niet genoeg meebrengen om het een hele dag te trekken, en niet de mogelijkheid hebben om het misschien ooit nog te proeven...
Veel van hun nieuwe brouwsels halen naar mijn mening ook niet meer de kwaliteit van voorheen. Wat eerst een verrijking werd, begint meer en meer te lijken op een uitbuitingsstrategie door elke keer dezelfde basis in een ander vat te steken en het voor te veel geld te verkopen.
En dan nu dit... als trouwe fan op voorhand gaan betalen om misschien toch enkele exclusieve brouwsels te kunnen proeven, want hopelijk niet net op de dagen dat je moet werken, dan heb je er niets aan... Dan 20% korting in een winkel waar ze 35% meer vragen als bij de drankehal, en de rekening is toch vrij vlug gemaakt, en het ruikt puur naar geldklopperij voor mij... De "Barrel Aged" hype mag van mij ook een beetje gaan stoppen.
Nog altijd mijn favoriete brouwers, maar ze mogen langzaamaan een beetje back to basics gaan.

Dat is het idee van de "reserve society" in Amerika. Het is goed als kleine brouwerijen dat kunnen doen om bvb. een barrel room te kunnen openen, maar ik vind dit ook vrij ongepast.mijas65 zei:https://docs.google.com/document/d/1zUbqQUMMXfl_qFewYIqfU1bZK36zPklPjYtOIwjrjbY/edit?pli=1
mensen die dit zouden doen ?
250 € en je weet eens niet wat je zoal zou krijgen ?
Antwerpen zelf geen idee, maar rond Antwerpen zijn er wel wat degelijke winkels.Rivfader zei:Is er ergens in Antwerpen een winkel voor de meer zeldzame of duurdere bieren? Hiermee bedoel ik Stille Nacht, Pannepot,...
Rivfader zei:Is er ergens in Antwerpen een winkel voor de meer zeldzame of duurdere bieren? Hiermee bedoel ik Stille Nacht, Pannepot,...
Dit dus. Net nog even snel gekeken en is inderdaad weinig in de nabije omgeving te vinden.Bontus zei:Bierhandel Willems in Grobbendonk is een aanrader. Maar is natuurlijk wel al even buiten Antwerpen.