Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rivfader zei:Is er ergens in Antwerpen een winkel voor de meer zeldzame of duurdere bieren? Hiermee bedoel ik Stille Nacht, Pannepot,...
joepo1980 zei:Ben net terug van de Wijnegemse bierhandel, 1 Macadame (toch tegen de 15 voor 50CL. vind ik toch al voldoende) 10 Kabert, 8 Stille Nacht, 8 Pannepot, enkele Achel EXTRA Bruin, Vicaris generaal, dulle teve e.a. De 75 cl van de Pannepot Reserva, Black Jack en de XXXX Quadruple Ale heb ik laten staan wegens liever aankoop van bijv. 4 Achel Extra = 1 XXXX Quadruple Ale.
Conclusie : Wijnegem toch nog wat te vinden.
Die EXTRA bruin is ook een biertje dat mij kan bekoren. (de rest ook natuurlijk, maar deze wordt niet zoveel over gesproken hier)
). De calvados ben ik nu aan het nippen, zeker ook de moeite, maar een trapje lager voor mij als de cognac, die toch wat zachter afsmaakt.Binnenkort zet ik ze eens alledrie naast elkaar (Bourbon, Cognac, Calvados). Probleem is natuurlijk dat de Bourbon wel een oneerlijk voordeel heeft omdat die al zeker 2/3 jaar leeftijd erop heeftAbio zei:Wel wat lekkers dat je daar gekocht hebt in ieder gevalDie EXTRA bruin is ook een biertje dat mij kan bekoren. (de rest ook natuurlijk, maar deze wordt niet zoveel over gesproken hier)
Iemand de gerijpte George! Mikkeller al geproefd? Die congac- versie vind ik echt zalig! Nog te verkrijgen bij de Hopduvel (en het spijt mij, maar als ik er kom pak ik weer 3 flesjes mee). De calvados ben ik nu aan het nippen, zeker ook de moeite, maar een trapje lager voor mij als de cognac, die toch wat zachter afsmaakt.


Soms heb je nog het meeste kans in de minder grote supermarkten. Carrefour ed.mathieu87 zei:Heeft er iemand van jullie enig idee waar je nog Orval kan vinden (drankenhandel/warenhuis) in het Brusselse/Gentse/Meetjesland? Ben er al een tijdje naar op zoek, maar die lijkt overal toch spoorloos verdwenen...
BierNavigatie is uw vriend. €6,45 ipv €6,25 en verzending is goedkoper/sneller en ge kunt met PayPal betalen gewoon in plaats van die zever met overschrijven.mijas65 zei:bij de molen is hell en verdoemenis 666 trg te koop
alleen terug zo hard gelimiteerd op hun webshop max 2 flesjes per bestelling ...
komen die bij de hopduvel ook binnen meestal ? en is het daar ongelimiteerd kopen ?
), Urthel Samaranth, Omer, Rodenbach (Grand Cru), ... en een goeie pils natuurlijk.
...Nog niet gedronken, maar laat je niets wijsmaken. Verwacht niet zoveel extra ten opzichte van andere top imperial stouts.mijas65 zei:vandaag de eerste keer naar hopduvel geweest .
man daar kunt ge een fortuin uitgeven...
der lagen ook 2 flessen black thuesday bijna 100 euro voor een fles .
mensen die dit als eens gedronken hebben ? voor zon prijs te verantwoorden verwacht ik toch wel een goeie imperial stout x2 , in ieder gevoel ik kan het er toch ''nooit'' aan geven denk ik .

Geen nood though, ik ben niet zo een hoarder die volle bak Cantillon gaat inslaan om Amerikaantjes te kunnen kopen.
Gelukkig maar. Dat is het perverse aan het ganse traderscircuit. Aan de ene kant is het een fantastisch concept, maar het zou geen doel op zich mogen zijn.Dennoman zei:Twee weken geleden zaterdag een volledige verticale proeverij van Black Tuesday gedaan: '09 tot '12.
![]()
Alle sterke bieren van The Bruery hebben door hun specifieke bourbonlagering een typische smaak, die nogal op elkaar lijkt. Black Tuesday is een heerlijke stout, begrijp me niet verkeerd, maar hij is wel heel zoet en warm. Extreem boozy natuurlijk, de strafste (2009) is 19,5%, en de recentste (2012) is 19,2%. De 2011 is als ik me niet vergis 18,5% en de 2010 18,2. Of zoiets toch
In volgorde (van beste naar minste):
- 2009 (mooi zacht, in balans)
- 2010 (ietsje scherper)
- 2012 (heel boozy, maar niet zo zoet)
- 2011 (heel zoet en te boozy)
De winnaar:
![]()
Geen nood though, ik ben niet zo een hoarder die volle bak Cantillon gaat inslaan om Amerikaantjes te kunnen kopen.
Er zijn er jammer genoeg zo wel, en die verpesten het voor iedereen.

bludgeoned zei:Gelukkig maar. Dat is het perverse aan het ganse traderscircuit. Aan de ene kant is het een fantastisch concept, maar het zou geen doel op zich mogen zijn.
Moet wel een leuke proeverij geweest zijn![]()
