FEW
Legacy Member
Hier op het werk zouden er binnenkort ook bedrijfswagens gekozen kunnen worden, dit zonder tankkaart, enkel benzine en elektrisch. Ik hoopte dat VAA niet van toepassing zou zijn als ik toch zelf mijn brandstof en kilometers betaal, of zou ik die dan ook gewoon kunnen inbrengen in de belastingen? Met wat chance zou dat een nuloperatie zijn.sandervdw zei:Ja dat moet, wat is uw vraag juist?
De kans is wel groot dat zo'n lease sowieso niets voor mij is, vermits ik stilaan aan het kijken ben om een Mondeo ecoboost 240 oid te kopen... Zal niet te betalen zijn via het werk.



