Nu ja ... hoe hoger het aankoopbedrag ... hoe hoger de VAA.
En als je dan ook meteen nog es stevige motoren wil ... nog hogere VAA.
't Is niet omdat ge zelfstandig zijt dat ge ineens geen VAA meer aan uw laars hebt natuurlijk. Dus nen M3/4 op de zaak ... 'k weet het ni ze.
En dien'n taks ... jah ... die is nog steeds privé te slikken. Hoeveel inkomsten er ook in de zaak binnen komen (bruto).
Ik merk dat ook steeds op als ik begin rond te kijken/klikken voor de keuze van m'n volgende wagen te bezien. Weliswaar niet als zelfstandige, zoals men hier wel al weet.
Dus zelfs al zou men mij een Ferrari op de zaak willen geven (never gonna happen, but still) ... dan nog zou ik het eigenlijk niet willen want ik betaal er me gewoonweg blauw aan als vaderke staat langs de kassa passeert.