Een model dat mijn op het eerste zicht totaal niet aanspreekt, maar fiscaal wel heel interessant natuurlijk.
Dat valt inderdaad zeer goed mee. Maar ik ken mij zelf: een wagen met dat vermogen ga de komende jaren voorbij laten gaan.
Maar een golf draagt inderdaad mijn voorkeur. Eens je een 1 wat begint uit te rusten, loopt dat heel snel op

. (en geen zin om x aantal euro neer te leggen elke maand voor een kale versie waar alle pwc'erkes mee rijden).
Optie B is eigenlijk de wagen voor mijn zus overnemen, zijnde ne mini van zeker 10k waarde voor een prijsje.
(maar ik heb dat altijd ne jeanettenbak gevonden)
Iemand trouwens een mening over aardgas?