Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eniac zei:Beide toch? Allez, ik denk dat je die case wel kan omdraaien en voorbeelden kan vinden van wagens die duurder zijn maar minder VAA hebben wegens lagere CO2.
Voor Di Rupo hadden we een formule die cilinderinhoud ("fiscale PK") en afstand woon-werk mee in rekening nam. Di Rupo heeft dat omgeslaan naar een milieucomponent (CO2) en een jaloeziecomponent (catalogusprijs).
Musk zei:Slaat ook nergens op, dat ze catalogusprijs nemen zonder kortingen, ze moeten de prijs nemen die je uiteindelijk effectief betaald.
Automaat is meestal wel een verhoogde CO². Meeste van opgenoemde merken liggen rond de 106-116g CO², behalve de Audi A4 ultra's aan 99g, maar ik denk ni da ge daar tot iets leuk gaat komen met dat budget.godf@ther zei:Wat zijn momenteel de beste deals op vlak van uitstoot voor een diesel auto van 38 a 40k?
Volvo, bmw, mercedes, volkswagen, audi
Vereisten zijn automatic en adaptieve cruise control
ThekillingGoku zei:Is iedereen ondertussen vergeten dat die jaloezie component gewoon dubbel belast wordt?
Het is catalogusprijs INCL. BTW (dus ge betaald Di Rupo-tax ... op uw 21% BTW ... dus tax op tax!).
Schandalig dat dat er ooit door is geraakt.
En onafhankelijk de Co2 kost ... die catalogusprijs weegt toch zwaar door ze.
desolation zei:die weegt enorm hard door zelfs. zo hard dat autos me gelijkaardige uitstoot en leaseprijs soms 100 EUR schelen in VAA
desolation zei:tis idd erg. komt dan ook nog eens bij dat veel populaire leasemerken graag imponeren met veel kortingen aan bedrijven te geven. onze directie vind dat dan altijd wauw, maar ik krijg daar het schijt van, net voor die VAA. Als iemand mij komt vertellen "jamaar ge moet bij merk X gaan want die geven 30% korting!" dan vallen die al meteen af, want dat wil zeggen dat hun autos zeker 20% te duur geprijsd zijn in de catalogus en ik dus ook 20% teveel VAA betaal.
) niet direct de goedkoopste zijn natuurlijk. Al krijg je bij de Duitsers zeker niet zomaar 20% korting ook natuurlijk. En eer ge er 30 krijgt gaat ge toch al een serieuze grootverbruiker moeten zijn.

druid zei:Jup ik voel de VAA ook, een 325d Touring met 224 Pk. En ik heb op de wagen ook super schone kortingen gehad, dikke 11k zeker en vast.
sandervdw zei:Ik vind het persoonlijk raar dat veel mensen toch voor de BMW's etc blijven kiezen ook al hangt daar dan een veel hoger VAA aan vast. Ik schrok echt toen ik besefte dat de i30 op een lager VAA uitkwam dan de Superb. Ik denk dat zeker een aantal "jongeren" liever met een hot hatch zouden rijden dan met de BMW/Merc/Audi die ze nu verplicht krijgen.
sandervdw zei:Ik vind het persoonlijk raar dat veel mensen toch voor de BMW's etc blijven kiezen ook al hangt daar dan een veel hoger VAA aan vast. Ik schrok echt toen ik besefte dat de i30 op een lager VAA uitkwam dan de Superb. Ik denk dat zeker een aantal "jongeren" liever met een hot hatch zouden rijden dan met de BMW/Merc/Audi die ze nu verplicht krijgen.
xTwL- zei:Aantal kilometers dat ik doe rijd ik toch liever in een rustige comfortabele wagen met een motor die me zogezegd niet warm doet lopen dan een hot hatch die in het weekend al eens voor een glimlach zorgt. Eigenlijk banaal wat je belangrijk vind in een auto eenmaal je alle dagen minstens 2h in de auto zit. Stilte, goede zetels, goede middenconsole, aangenaam stuur, lichte ambriage, ...

druid zei:Omdat auto's nog altijd iets van smaak en geuren is. Ook al weet ik dat een skoda en een Hyundai goedkoper is en ook een auto is, rij ik toch liever met iets wat mij ligt.
Het is zoals met alles hé, op bepaalde vlakken geef je niet om merk/kwaliteit etc etc, maar op andere vlakken let je daar wel op. En ja meer betalen is daar een zijproduct van inderdaad.
sandervdw zei:Ik vind het persoonlijk raar dat veel mensen toch voor de BMW's etc blijven kiezen ook al hangt daar dan een veel hoger VAA aan vast. Ik schrok echt toen ik besefte dat de i30 op een lager VAA uitkwam dan de Superb. Ik denk dat zeker een aantal "jongeren" liever met een hot hatch zouden rijden dan met de BMW/Merc/Audi die ze nu verplicht krijgen.
Volvo heeft geen goede uitstoot meer i'm afraidEnira zei:Automaat is meestal wel een verhoogde CO². Meeste van opgenoemde merken liggen rond de 106-116g CO², behalve de Audi A4 ultra's aan 99g, maar ik denk ni da ge daar tot iets leuk gaat komen met dat budget.
Volvo heeft nen V40 die zeer goede uitstoot heeft, maar dat vind ik dan weer zonde van het geld. Met 38k - 40k kunt ge wel wat meer doen.
Ne CLA zit zowat rond de 105g CO². Da's beter dan wat BMW te bieden heeft qua CO². Ik denk vooral dat ge uwen configurator (of wat ge hebt) misschien eens wat berekeningen moet laten doen.