sandervdw
Legacy Member
druid zei:Ik zie al redelijk vaak de 6GT rond rijden, niet iedereen zit in de crisis hehe.
Dat moet dan regiogebonden zijn
. Ik zie vaak nieuwere duurdere wagens, maar de 6GT enkel nog maar bij BMW zelf gezien.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
druid zei:Ik zie al redelijk vaak de 6GT rond rijden, niet iedereen zit in de crisis hehe.
. Ik zie vaak nieuwere duurdere wagens, maar de 6GT enkel nog maar bij BMW zelf gezien.Nineshots zei:Ik heb er ook al een paar in het wild gespot, maar ze blijven inderdaad nog vrij zeldzaam.
MrKend54l zei:Ook nog nooit in het wild gezien hoor.
Het is tevens wel een serieuze vooruitgang tegenover de vorige 5GT. Ik zeg daar geen nee tegen alvast.
Klopt maar een 6gt is dat ook maar dan nog knap ookMusk zei:De 5GT was lelijk maar wel een serieuze luxeslee, meer een 7-reeks dan een 5-reeks.
Musk zei:De 5GT was lelijk maar wel een serieuze luxeslee, meer een 7-reeks dan een 5-reeks.

MrKend54l zei:Buiten de wielbasis was het voor de rest een gewone 5 hoor![]()
Nineshots zei:Dat interieur was ook helemaal hetzelfde als van een 7. De gelijkenissen met een 7 zijn eigenlijk groter dan een 5. Of zijn er 2 generaties van de 5GT?
Musk zei:Bij mijn weten was dat een 7-reeks interieur, maar ben nu te lui om het te googlen. Zal ook 1 van de redenen zijn dat ze hem nu als 6(GT) hebben gepositioneerd.

Nineshots zei:Dat is het interieur van de G bij de 7 reeks, niet de F01. Ik heb genoeg in zowel F10 als F01 gereden om het te herkennen.
Musk zei:Ziet ge wel kendl, appelen met appelen vergelijken hé![]()

MrKend54l zei:Op die manier is elke 5 F-reeks een 7-reeks natuurlijk![]()

sandervdw zei:Klopt, maar bvb het VAA bij Lexus ligt een pak lager door hun businessmodellen tov de BMW en Mercedes hybrides. nochtans zie je ze veel minder rijden. Natuurlijk zijn auto's wel een product waar emotie meespeelt en zijn mensen geneigd naar de vaste waardes te grijpen, maar voor werknemers kan zo'n verschil in VAA best veel uitmaken.
SanderH_ zei:Bij mijn werkgever introduceren ze binnenkort een cafetariaplan waar ook de optie "bedrijfswagen + tankkaart" tussen zit. De details volgen nog, maar ik zou toch graag eens weten aan welke "formaten" ik mij kan verwachten?
- Vaste lijst met merken + modellen + (vaste opties)?
- Vaste modellen volgens salarisschaal / functie / "niveau"?
- Volledig vrije keuze zolang je maar binnen budget (VAA) blijft?
- ...
Wat is zo een beetje de meest courante, of verschilt dat volledig van werkgever tot werkgever?
Hoe zit dat trouwens met opleggen? Stel nu dat een bepaalde optie of bepaald model nét buiten mijn budget ligt? Laat iedere werkgever dat toe?