Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nineshots zei:Kan toch? Wat is de nieuwprijs? 90K-100K?
The Prophet zei:118k als ik me niet vergis. Maar zie dat hij nu weg is vd site dus wss verkocht
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gentei zei:Welke versie een break ofzo? Want een Coupe kost 96K euro nieuw
Gentei zei:Welke versie een break ofzo? Want een Coupe kost 96K euro nieuw
Gentei zei:Welke versie een break ofzo? Want een Coupe kost 96K euro nieuw

Nineshots zei:Trouwens wie zegt dat er ook 118K betaald is bij aanschaf? Misschien zat er wel 18K korting op. En van 100K naar 75K op n jaar tijd is nu zo gek weer niet in die prijsklasse.
Jep, in die prijsklasse is het feit dat het niet "eigen keuze" is voor de meesten al genoeg om af te haken.eniac zei:Idd... Vraag daar veel meer voor en de welgestelde koper past en legt dan liever nog wat bij om zelf iets in elkaar te steken...
MrKend54l zei:96k om te starten zeker. Je moet niet al te gek doen om daar nog 20k aan opties op te gooien hoor.
Nineshots zei:Ik zie toch lagere prijzen staan, maar als ze echt 96K nieuw zijn en er is nog niet te veel opties op kan je easy naar 118K gaan op een AMG denk ik.
Alleszins wel een koopje dan, amper jaar oud en maar 15k km en al bijna 50k in prijs gezakt.
Als je zoiets koopt mag je toch echt niet gevoelig zijn aan afschrijving
Trouwens wie zegt dat er ook 118K betaald is bij aanschaf? Misschien zat er wel 18K korting op. En van 100K naar 75K op n jaar tijd is nu zo gek weer niet in die prijsklasse.
Recent nog gaan horen voor een GL en daar zat er ook gigantische korting op.
Killertux zei:Wat kunnen jullie mij aanraden van inlevering en welke bedrijfswagen zou ik daarvoor in de plaats kunnen vragen/krijgen?
Met welke punten moet ik nog rekening houden eventueel?

eniac zei:Grootte/comfort/type van wagen, tankkaart ja/nee, beperking op aantal kilometers ja/nee (en hoeveel).
Best eerst voorstel afwachten. Bvb 300 bruto inleveren en pakweg een mooi uitgeruste A4 met tankkaart: top. Datzelfde inleveren voor een Polo zonder tankkaart... Minder top![]()

xTwL- zei:300 bruto inleveren voor een Polo zonder tankkaart als je niet veel kilometers doet is nu toch ook weer niet slecht. 600 bruto voor een Polo echter,...
Misschien moet je voor uzelf gewoon afbakenen wat je wil per pakweg 200 euro bruto. Als de nieuwe werkgever hier een punt van maakt dan gaat het toch niet over 100 euro bruto neem ik aan,...

eniac zei:Kan nog altijd viabel zijn idd, maar dat valt vooral vanuit de eigen situatie te bekijken. Voor mij zou zoiets gewoon waardeloos zijn, de wagen mag het op zich dan wel waard zijn maar met aan een Polo heb ik privé gezien echt helemaal niets.
Hij kan er idd al eens over nadenken, maar na een aanbod vraag je sowieso altijd even de tijd om het thuis te bestuderen, eventuele vragen te formuleren, eventueel een tegenvoorstel te doen... Dus hij moet het nog niet echt weten op het ogenblik dat hij dat gesprek binnen gaat. Vandaar, best even voorstel afwachten imo, en dan processen![]()

Wel... Kijk naar je eigen wagen, wat die je jaarlijks kost aan afschrijving/taks/verzekering/onderhoud/brandstof, en dan heb je toch een baseline wat een wagen voor jou waard is.Killertux zei:Ik heb gewoon absoluut geen idee welke waarde van wagen overeenkomt met welke brutowaarde loon. Tot op heden stond ik steeds zelf in voor mijn wagen en was mijn werk vrij eenvoudig: inspanning = loon + verlof![]()
Killertux zei:Ik heb gewoon absoluut geen idee welke waarde van wagen overeenkomt met welke brutowaarde loon. Tot op heden stond ik steeds zelf in voor mijn wagen en was mijn werk vrij eenvoudig: inspanning = loon + verlof![]()
ThekillingGoku zei:De effectieve waarde er van is 'technisch gezien' irrelevant.
Het is jij die nu kiest om van werk te switchen, dus kan ook jij zelf beslissen of het aanbod voldoende hoog is om u te overtuigen om effectief ook te switchen.
Als je 500 EUR bruto minder krijgt en je bent akkoord ... zal jij je er goed moeten bij voelen met wat er ter compensatie (bv. dan die wagen) wordt aangeboden.
Als jij je goed voelt met gewoon straight up 500 EUR minder, zelfs zonder die wagen is er uiteraard ook niemand die u dat zal verbieden.