Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacuba zei:Leuk dat je die hobby met je vriendin kan delen, lijkt me geweldig.![]()

Sballato zei:Bij mijn vriendin is het enige wat de klok slaat Vespa's...![]()
Bellerophon zei:Minder textiel kan binnenkort ook![]()
![]()
Bellerophon zei:Minder textiel kan binnenkort ook![]()
![]()


Je beseft toch dat dat evengoed slecht had kunnen eindigen? Je had tegen die kerels kunnen rijden, en zo jezelf en/of hen zwaar kunnen verwonden?gumball4000 zei:Denk ni dat uw vriendin da leuk gaat vinden
Vandaag wat in Leuven gereden. Twas groen voor mij, kwil de ring op..ineens doodleuk 3 "brede" gaste gewoon door't rood over het zebrapad (richting waar ik moest draaien). Die mannen super nonchalant en zo expres oversteken wanneer het ni mocht, gewoon om uit te dagen --'. Koppeling ingedrukt, volgas en tegen 10k rpm koppeling snel gelost en tussen die 3 gaste doorgereden!
Ze wouden een reactie, ze hebben ze gehad.. Spijtig dak hun reactie ni gezien heb xD
En voor er iemand begint over hoffelijkheid in het verkeer..die manne wisten goed genoeg wat ze deden + als iedereen een bekke naar zn goesting doet, zijn regels voor niks meer nodig eh![]()
.Ik blijf bij mijn mening. Sowieso eventjes wachten i.p.v. de stoere gast uit te hangen was te moeilijk?gumball4000 zei:Er zat aan beide kanten zeker 2 meter ;-). En khad ze eerst ook gewaarschuwd door 2-3 sec volgas te geven met de koppeling ingedrukt. En toen ik dat deed (gas geven), waren 2 van de 3 plots gestopt met oversteken, terwijl de andere al bijna opt einde van't zebrapad zat.
Moest het echt close zijn geweest (minder dan 1-1,5m) had ik toch sowieso moeten wachten, mn moto is toch meer waard dan 3 snolle ;-)
Edit: Kwil maar zeggen, tussen een file rijden met de moto zou ik veel closer noemen dan wat ik gedaan heb met die 3 gaste ;-)


Renegadexxripxx zei:ik haat onze verkeerslichten... groen, groen oranje, oranje, oranje rood, rood zou beter geweest zijn... nu hebben mensen de neiging om gas bij te geven zolang het oranje is...
Renegadexxripxx zei:ik haat onze verkeerslichten... groen, groen oranje, oranje, oranje rood, rood zou beter geweest zijn... nu hebben mensen de neiging om gas bij te geven zolang het oranje is...
SDEC zei:Oranje = Rood zolang je kan stoppen. Mensen die de neiging hebben gas bij te geven en dan een accident veroorzaken zullen op niet te veel sympathie mogen rekenen.
