Archief - Het Moto praat topic - Deel 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bellerophon

Legacy Member
Nog eentje maar wel nog steeds met textiel :)

243201_4400014111394_29261132_o.jpg

gumball4000

Legacy Member
Maaaan, kzou zo happy zijn, moest mn vriendin met de moto rijden..

gumball4000

Legacy Member
Bellerophon zei:
Minder textiel kan binnenkort ook ;) :)

Denk ni dat uw vriendin da leuk gaat vinden :p

Vandaag wat in Leuven gereden. Twas groen voor mij, kwil de ring op..ineens doodleuk 3 "brede" gaste gewoon door't rood over het zebrapad (richting waar ik moest draaien). Die mannen super nonchalant en zo expres oversteken wanneer het ni mocht, gewoon om uit te dagen --'. Koppeling ingedrukt, volgas en tegen 10k rpm koppeling snel gelost en tussen die 3 gaste doorgereden!
Ze wouden een reactie, ze hebben ze gehad.. Spijtig dak hun reactie ni gezien heb xD

En voor er iemand begint over hoffelijkheid in het verkeer..die manne wisten goed genoeg wat ze deden + als iedereen een bekke naar zn goesting doet, zijn regels voor niks meer nodig eh :)

Huasheng

Legacy Member
gumball4000 zei:
Denk ni dat uw vriendin da leuk gaat vinden :p

Vandaag wat in Leuven gereden. Twas groen voor mij, kwil de ring op..ineens doodleuk 3 "brede" gaste gewoon door't rood over het zebrapad (richting waar ik moest draaien). Die mannen super nonchalant en zo expres oversteken wanneer het ni mocht, gewoon om uit te dagen --'. Koppeling ingedrukt, volgas en tegen 10k rpm koppeling snel gelost en tussen die 3 gaste doorgereden!
Ze wouden een reactie, ze hebben ze gehad.. Spijtig dak hun reactie ni gezien heb xD

En voor er iemand begint over hoffelijkheid in het verkeer..die manne wisten goed genoeg wat ze deden + als iedereen een bekke naar zn goesting doet, zijn regels voor niks meer nodig eh :)
Je beseft toch dat dat evengoed slecht had kunnen eindigen? Je had tegen die kerels kunnen rijden, en zo jezelf en/of hen zwaar kunnen verwonden?

gumball4000

Legacy Member
Er zat aan beide kanten zeker 2 meter ;-). En khad ze eerst ook gewaarschuwd door 2-3 sec volgas te geven met de koppeling ingedrukt. En toen ik dat deed (gas geven), waren 2 van de 3 plots gestopt met oversteken, terwijl de andere al bijna opt einde van't zebrapad zat :).
Moest het echt close zijn geweest (minder dan 1-1,5m) had ik toch sowieso moeten wachten, mn moto is toch meer waard dan 3 snolle ;-)

Edit: Kwil maar zeggen, tussen een file rijden met de moto zou ik veel closer noemen dan wat ik gedaan heb met die 3 gaste ;-)

Huasheng

Legacy Member
gumball4000 zei:
Er zat aan beide kanten zeker 2 meter ;-). En khad ze eerst ook gewaarschuwd door 2-3 sec volgas te geven met de koppeling ingedrukt. En toen ik dat deed (gas geven), waren 2 van de 3 plots gestopt met oversteken, terwijl de andere al bijna opt einde van't zebrapad zat :).
Moest het echt close zijn geweest (minder dan 1-1,5m) had ik toch sowieso moeten wachten, mn moto is toch meer waard dan 3 snolle ;-)

Edit: Kwil maar zeggen, tussen een file rijden met de moto zou ik veel closer noemen dan wat ik gedaan heb met die 3 gaste ;-)
Ik blijf bij mijn mening. Sowieso eventjes wachten i.p.v. de stoere gast uit te hangen was te moeilijk?

Renegadexxripxx

Legacy Member
Een bijna accident gehad gisteren.

Op mijn gemak naar huis aan het bollen, zie de lichten op oranje springen, dacht dat ik het niet meer ging halen om voor het rood licht erdoor te geraken. Ik rem, zie de wagen kortbij komen die mij aan het volgen was. Ik smijt mij naar rechts, de wagen smijt zich naar links. Juist mekaar gemist... effe zitten blazen hoor.

Persoon had niet verwacht dat ik nog ging remmen, hijzelf zou geremd hebben, maar had verwacht dat ik gas ging doorgeven. Indien er geen maximum snelheid was geweest met flitscameras aan het licht dan wel... maar dat was dus daar niet het geval... nog een geluk dat het een bijna ervaring was. (persoonlijk was ik niet in fout geweest :d, maar toch plezant zou anders zijn)...

ik haat onze verkeerslichten... groen, groen oranje, oranje, oranje rood, rood zou beter geweest zijn... nu hebben mensen de neiging om gas bij te geven zolang het oranje is...

SDEC

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
ik haat onze verkeerslichten... groen, groen oranje, oranje, oranje rood, rood zou beter geweest zijn... nu hebben mensen de neiging om gas bij te geven zolang het oranje is...

Oranje = Rood zolang je kan stoppen. Mensen die de neiging hebben gas bij te geven en dan een accident veroorzaken zullen op niet te veel sympathie mogen rekenen.

Frey

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
ik haat onze verkeerslichten... groen, groen oranje, oranje, oranje rood, rood zou beter geweest zijn... nu hebben mensen de neiging om gas bij te geven zolang het oranje is...

SDEC zei:
Oranje = Rood zolang je kan stoppen. Mensen die de neiging hebben gas bij te geven en dan een accident veroorzaken zullen op niet te veel sympathie mogen rekenen.

This,
Oranje is al de tussenvorm tussen groen en rood, waarom dan nog 2 tussenlichten bijplaatsen :') Uiteindelijk gade dan nogaltij da 'oranjerood' als oranje beschouwen en dan nog gas geven :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan