Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Caracalla zei:En iedereen blijft maar een ander pak kiezen
Momenteel evenveel stemmen op allemaal(facebookstemmen included lol)
Gonzo zei:Interessant.
Mogen we ook stemmen op wa ge morgen op uwen boterham doet? :/

Als je dat doet door je motor compleet geforceerd een bocht in te duwen waarschijnlijk wel ja. Als dat gewoon het gevolg is van goede lichaamshouding, techniek en snelheid (zoals het zou moeten) dan gaat dat evenveel effect hebben als in normale bochten.koebeest zei:Zat daarstraks wat filmpjes te kijken op youtube van knee down bochten scheuren in de Alpen. Die kerel zei dat het mooie bochten waren maar dat er toch veel steentjes in de bochten lagen... vraag me dan af hoe nefast dat dat is. Als je knee down door een bocht gaat en er liggen wat steentjes ligt ge toch keihard op uw gezicht?
Vliegende Cisse zei:Betreffende de pakken van Caracalla : passen is de boodschap, als ge het dan goedkoper via het net kan kopen, go for it.
Aankopen zonder ooit gedragen te hebben is in mijn opinie gewoon dom.
Over die kneedown op straat : 't straat is geen circuit é. voor mijn part doet ge een kneedown, maar als ge zo rijdt op de openbare weg, zal het vroeg of laat mispakken.
Robust² zei:Dju toch, ik was alweer vergeten hoe goed het voelt om eens goed een paar versnellingen tot de redline te trekken![]()


Snaggit zei:Ik was vergeten hoe goed het voelt om nog eens motor te rijden.
Al een tijdje niet meer gereden. Was wat wennen in het begin.
Ga me wel nieuwe handschoenen moeten halen want de huidige knellen mij toch wel wat... Chance dat ze niet zoveel gekost hebben.
Maar op het einde om naar huis te geraken eventjes nog eens een wat grotere baan genomen zodat ik nog eens veiliger kon doortrekken en direct terug serieuze lach op m'n gezicht (ondanks de frisse pollekes tegen dan).