Archief - Het Moto praat topic - Deel 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
gumball4000 zei:
Thanks! :p

Voila eerste rit in de sneeuw zit erop :). Was wel super chill rijden tegen 20 km/h aan 2000rpm in 2de en constant met mn 4 pinkers aan. En bochten zo stijf mogelijk proberen te pakken :). Nooit uitgegleden, ma wel dom da ze ni strooien --'

Had ge een vers onderbroek mee? :p

gumball4000

Legacy Member
koebeest zei:
Had ge een vers onderbroek mee? :p

Khad eigenlijk enkel schrik wanneer ik aan kruispunten kwam en moest afremmen :)
En om naar huis te gaan moest ik een steile heuvel naar boven (ongv 400m omhoog), daar ook constant in 2de tegen 20km/h aan 2000rpm gereden. Wss superslecht voor de ketting (dat er zoveel trekkracht op komt)

Sharky

Legacy Member
Na lange tijd stille genieter te zijn geweest, en deze topic te hebben gevolgd, is het tijd om mijn aankoop te tonen. :)

Een Suzuki GSR 600 van 2009

GSR.jpg

beemer036

Legacy Member
Sharky zei:
Na lange tijd stille genieter te zijn geweest, en deze topic te hebben gevolgd, is het tijd om mijn aankoop te tonen. :)

Een Suzuki GSR 600 van 2009

GSR.jpg

Ferm beest, veel plezier ermee ;)

Robust²

Legacy Member
WeedJunk zei:
Vingers afgevroren of neergegaan? :unsure:

M'n broer reed zijn Duke van UK terug naar hier in België en was niet zo goed voorzien op ons weer. Ik heb hem afgelost voor de laatste 60km ongeveer. Zelfs met aangepaste kledij was het allesbehalve aangenaam om te rijden :p

Robust²

Legacy Member
Yeah, zo zag het er bij mij ook wel uit. Grootste nadeel was dat ik geen hol meer zag door mijn helm. Damp + condens aan de binnenkant en aanvriezende regen langs de buitenkant.
Moest ik dit regelmatig doen, ik zou m'n gear toch wat aanpassen ipv allemaal eerder dun lederen gerief :p

TekkaBlade

Legacy Member
Robust² zei:
Yeah, zo zag het er bij mij ook wel uit. Grootste nadeel was dat ik geen hol meer zag door mijn helm. Damp + condens aan de binnenkant en aanvriezende regen langs de buitenkant.
Moest ik dit regelmatig doen, ik zou m'n gear toch wat aanpassen ipv allemaal eerder dun lederen gerief :p

Op den duur zit je met een kletsnatte handschoen je vizier 'droog' te wrijven :') M'n pinlock deed zijn werk goed tbh.
M'n handen hebben toen afgezien. De rest had geen last van de kou.

Faun

Legacy Member
Zaterdag een toertje gedaan van 20 km, om batterij even op te laden. Was indd koud!

gumball4000

Legacy Member
Faun zei:
Zaterdag een toertje gedaan van 20 km, om batterij even op te laden. Was indd koud!

Koop verwarmde handschoenen :p

Dedju hé --'. Bestelling via RAD gedaan, is vrijdag verzonden. Vandaag eens via Tracking nummer van DPD gekeken. "Foutief adres"..terwijl ik altijd naar hetzelfde adres laat leveren. Net snel een mail gestuurd. En morgenvroeg snel nekeer bellen.
In de mail toch vriendelijk gevraagd of ze het pakket morgen of overmorgen terug zouden willen sturen en dan ook terug mijn adres opgegeven :).
Kzou ni willen dat het pakketje uiteindelijk verloren gaat ofzo =/..140eur aan bestellingen.
Bon, RAD is nog altijd verantwoordelijk voor het pakket tot het bij me aankomt (is wettelijk zo geregeld).

gumball4000

Legacy Member
badboyss zei:
verwarmde handvaten zijn zo een luxe met dit weer :-p

Handvaten blijken minder efficiënt te zijn dan verwarmde handschoenen :)

Dju, bestelling staat nu als retourzending. Toch weer snel een mail gestuurd naar RAD se

yannickvdb

Legacy Member
Ik kan niet wachten tot het weekend! Waarschijnlijk wordt het warm genoeg om zonder verkleumde handen rond te rijden..
Alleen moet ik dan ook nog hopen dat de motor daartegen volledig hersteld is...

*Hoping for a two-wheeled weekend!*

Robust²

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Op den duur zit je met een kletsnatte handschoen je vizier 'droog' te wrijven :') M'n pinlock deed zijn werk goed tbh.
M'n handen hebben toen afgezien. De rest had geen last van de kou.

Tgohja, het ijs ervan wrijven gaat ook met natte handschoenen :p Zodra het begint aan te dampen zit je met miserie. Ofwel doe je het wat open zodat het kan wegtrekken maar dan kan het er langs boven in regenen ofwel laat je het dicht tot je niets meer ziet en het open MOET doen :p
Ik heb de luxe van een pinlock ook niet, niet echt zin om een nieuw visier aan te schaffen voor de paar keren dat ik er last van heb.

@Gumball: Desnoods eens bellen, ik heb genoeg vertrouwen in m'n collegas in Drongen dat ze je wel snel zullen helpen of gerust stellen :)

gumball4000

Legacy Member
Robust² zei:
@Gumball: Desnoods eens bellen, ik heb genoeg vertrouwen in m'n collegas in Drongen dat ze je wel snel zullen helpen of gerust stellen :)

Heb zeker en vast vertrouwen in RAD, altijd snelle leveringen en snel antwoord op mails.
Eerder minder vertrouwen in DPD, daar zijn die leveranciers niet echt vriendelijk. Maar het zal wel opgelost raken.
Heb ook het tracking nr gegeven zodat ze mee kunnen volgen, moest er een probleem zijn :).

Vind gewoon dat DPD mij had kunnen bellen, aangezien mn gsm nr op het pak staat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan