koebeest
Legacy Member
gumball4000 zei:Thanks!
Voila eerste rit in de sneeuw zit erop. Was wel super chill rijden tegen 20 km/h aan 2000rpm in 2de en constant met mn 4 pinkers aan. En bochten zo stijf mogelijk proberen te pakken
. Nooit uitgegleden, ma wel dom da ze ni strooien --'
Had ge een vers onderbroek mee?

. Was wel super chill rijden tegen 20 km/h aan 2000rpm in 2de en constant met mn 4 pinkers aan. En bochten zo stijf mogelijk proberen te pakken

