beemer036
Legacy Member
gumball4000 zei:Heb zeker en vast vertrouwen in RAD, altijd snelle leveringen en snel antwoord op mails.
Eerder minder vertrouwen in DPD, daar zijn die leveranciers niet echt vriendelijk. Maar het zal wel opgelost raken.
Heb ook het tracking nr gegeven zodat ze mee kunnen volgen, moest er een probleem zijn.
Vind gewoon dat DPD mij had kunnen bellen, aangezien mn gsm nr op het pak staat
DPD ( en alle andere koeriers...) is; rap rap rap rap rap.
Ik laat de meeste van m'n pakjes opsturen naar het werk, daar moeten ze dan aanmelden op de receptie...
Heb nu al 2x gehad dat de chauffeur binnenkomt, ziet dat er teveel volk voor hem staat (naar zijn goesting), zich gewoon omdraait en terug buitenwandeld.
Dan ga je online kijken en zie je status "afwezig of niemand thuis"...
.


