Renegadexxripxx
Legacy Member
SDEC zei:Oranje = Rood zolang je kan stoppen. Mensen die de neiging hebben gas bij te geven en dan een accident veroorzaken zullen op niet te veel sympathie mogen rekenen.
Normaal gezien hoort daar nog veilig tussen te staan. En dat is hetgeen het ambetant maakt en waarom je mensen juist gas ziet bijgeven.
hiernaast is het gewoon makkelijker om te weten wanneer je effectief aan het tis om miserie vragen gas geven moment zou zitten.

Meer heuvelachtig kustgebied dus!