Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
p). Alleen jammer dat die standaard uitlaat van een GSX F het geluid geeft van een Dyson Stofzuigerkoebeest zei:Ik heb nogal grote sissy randen op mijn banden door de vele autostradekilometers. Nu nam ik gisteren een rondpunt vrij gezwind en ik had het gevoel dat mijn achterband wat wegschoof en daarna weer grip had. Kan dat zijn dat die plattere banden het "leggen in de bochten" stroever en plotser (alsof dat niet mooi rond is) laten verlopen?
Edit:
Heb gisteren ook eens het stof uit mijn uitlaat geblazenp). Alleen jammer dat die standaard uitlaat van een GSX F het geluid geeft van een Dyson Stofzuiger
Caracalla zei:Ben zeer content van m'n Diablo Rosso II.
Meer dan van m'n Pilot Power 2ct.
Rosso II heeft zich ook goed gehouden op circuit.
En't ziet ernaar uit dat ik toch dubbel zoveel km's eruit ga halen als uit de PP2ct
ze mochten wel wa duurzamer.
7 - 8k is ze toch al geweest. (redline = 11k)




Robust² zei:Ik betwijfel of ik beweeglijk zou opgeven voor druk/pijn van de protectoren hoorMijn range of motion is mss beperkt met m'n huidige pak, maar ik kan dat gerust 10u aan een stuk aanhouden zonder iets van last.
beemer036 zei:Zoals hij zelf al zegt is het nog nieuw, ik had dat ook in het begin, na nen tijd past dat zich idd nog wat aan.