Xiao
Legacy Member
Zijn er mensen die vorig jaar op het Opstartweekend waren?
Is het de moeite om dit te doen?
Is het de moeite om dit te doen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xiao zei:Zijn er mensen die vorig jaar op het Opstartweekend waren?
Is het de moeite om dit te doen?


Xiao zei:Zijn er mensen die vorig jaar op het Opstartweekend waren?
Is het de moeite om dit te doen?



bumba007 zei:Ja ik weet het, bandit was wel een prachtig beestje en die is nu gecrasht door de huidige eigenaar ( a shame ).
Ik kon ook de '99 kopen maarja keuze was rap gemaakt.
Grootste verschil met de deze en de bandit is dat R6 nog effectief op 25kw staat, ik ga er een weekje zo mee rijden en dan mag de begrenzing er wel uit

bumba007 zei:Hmm zal dat volgend week wel meemaken denk ik danhoe moet je er soms mee omgaan als ik vragen mag? Of is het gewoon aanpassen?
beemer036 zei:Voornamelijk gewoon worden ja, en gas niet te abrupt loslaten.

koebeest zei:Ik zou toch graag met zo'n BMW 1200 GS rijden zenne. Maar die zijn zo duur![]()
koebeest zei:Ik zou toch graag met zo'n BMW 1200 GS rijden zenne. Maar die zijn zo duur![]()

ghosthaunt zei:Zou iemand hier nog die Ardennenrit van +/- 2 jaar geleden staan hebben? Dacht dat Mr.Slash hem gemaakt had.


Was het de vorige jaren niet op paas maandag? Dat ziet er nu ook niet zo haalbaar uit
ad:Robust² zei:Ik heb de rit die we vorig jaar met een paar hebben gereden ook wel nog staan, maar daar was Ghosthaunt toen niet bij dus ik vermoed dat hij die van Cisse idd bedoeld.
Ik zou alvast wel eens opnieuw willen proberen om met een paar een rit te rijdenWas het de vorige jaren niet op paas maandag? Dat ziet er nu ook niet zo haalbaar uit
ad: