Archief - Het Moto praat topic - Deel 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robust²

Legacy Member
Frey zei:
Kgeloof da we meer in de zomer zijn geweest met zn 4e vorig jaar, daar altijd alles werd uitgesteld etc

Ja vorig jaar was het idd in de zomer met ons 4 omdat paasmaandag mislukt was iirc :p

GS|Demogorgon

Legacy Member
Xiao zei:
Misschien een belachelijke vraag, maar weet er iemand of ik met bijvoorbeeld een Honda bij een Yamaha dealer terecht kan voor onderhoud en reparaties? Of hebben die moeite om aan bepaalde onderdelen te geraken enzo?

Normaal gezien geen probleem.

ghosthaunt

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
die heb ik nog staan, even zien of ie nog online staat ;)

even gezocht en heb ze gevonden, maar als ik juist ben, is de laatste rit die we met 9lives gereden hebben, gemaakt door cisse.

ikzelf had dan een ritje gemaakt voor 2012 maar die rit is nooit doorgegaan.

dus ik vermoed dat je dan die rit van cisse wil aangezien je daar zelf bij was ?

misschien moeten we dit jaar proberen om de editie van 2012 te laten doorgaan :p


cisse zijn rit

http://users.skynet.be/slashebeest/Cisse-Ardennen.gdb
Thanks.
Als je wilt, mag je ook anders jouw route doorsturen.
Zondag 21 april (met 28 april als backup bij slecht weer) zijn we met enkele van MF (zowel Belgen als Nederlanders) + 2 vrienden van me van plan een Ardennenritje te doen om er weer in te komen.
De voorrijder is niet zo bekend met Ardense wegen, dus is nog wat aan het uitzoeken.

@Slash, Robust, andere geïnteresseerden:
Als jullie goesting hebben, mogen jullie altijd met ons meerijden.

Robust²

Legacy Member
ghosthaunt zei:
Thanks.
Als je wilt, mag je ook anders jouw route doorsturen.
Zondag 21 april (met 28 april als backup bij slecht weer) zijn we met enkele van MF (zowel Belgen als Nederlanders) + 2 vrienden van me van plan een Ardennenritje te doen om er weer in te komen.
De voorrijder is niet zo bekend met Ardense wegen, dus is nog wat aan het uitzoeken.

@Slash, Robust, andere geïnteresseerden:
Als jullie goesting hebben, mogen jullie altijd met ons meerijden.

Moeilijk om een maand op voorhand al veel te zeggen, maar ik zou wel interesse hebben als het weer wat beter meevalt :)

[Az3r]

Legacy Member
Kzou ook wel eens willen meerijden, maar het probleem is dat ik altijd op zaterdag, zondag en feestdagen moet werken. Door de week kan ik elke dag :cool:

bumba007

Legacy Member
ghosthaunt zei:
Thanks.
Als je wilt, mag je ook anders jouw route doorsturen.
Zondag 21 april (met 28 april als backup bij slecht weer) zijn we met enkele van MF (zowel Belgen als Nederlanders) + 2 vrienden van me van plan een Ardennenritje te doen om er weer in te komen.
De voorrijder is niet zo bekend met Ardense wegen, dus is nog wat aan het uitzoeken.

Hmm, ik zou wel willen meekomen maar het is motogp :P ik zie nog wel :)

@Slash, Robust, andere geïnteresseerden:
Als jullie goesting hebben, mogen jullie altijd met ons meerijden.

Mr. SLASH

Legacy Member
ghosthaunt zei:
Thanks.
Als je wilt, mag je ook anders jouw route doorsturen.
Zondag 21 april (met 28 april als backup bij slecht weer) zijn we met enkele van MF (zowel Belgen als Nederlanders) + 2 vrienden van me van plan een Ardennenritje te doen om er weer in te komen.
De voorrijder is niet zo bekend met Ardense wegen, dus is nog wat aan het uitzoeken.

@Slash, Robust, andere geïnteresseerden:
Als jullie goesting hebben, mogen jullie altijd met ons meerijden.

Dit was de rit die we normaal vorig jaar gingen rijden.

http://users.skynet.be/slashebeest/Namur Beffe Huy.gdb

SlashRoute.jpg


en dit was de rit van 2010 als we met diene grote hoop waren, dat was eigenlijk een ingekorte versie, heb ze beide online gezet ;)

korte versie

http://users.skynet.be/slashebeest/9lives-motorrit-korte route.gdb

9lives-motorrit-korte route.jpg


lange versie

http://users.skynet.be/slashebeest/9lives-motorrit-route.gdb

9lives-motorrit-route.jpg

ghosthaunt

Legacy Member
Robust² zei:
Moeilijk om een maand op voorhand al veel te zeggen, maar ik zou wel interesse hebben als het weer wat beter meevalt :)

Ik laat je er anders onder voorbehoud bij zetten. 'k Hou je dan op de hoogte.
Andere geïnteresseerden zijn ook altijd welkom.

EDIT:
@Slash, thx voor de moeite!
Zal ze doorgeven.

ghosthaunt

Legacy Member
@Slash, kan je die verlengde versie nog eens doorsturen?
Als ik erop klik, krijg ik een xml file in de webbrowser.

ghosthaunt

Legacy Member
Dan krijg ik de foutmelding dat het geen geldig formaat is (als ik het open in Tyre).
Andere 2 lukken wel.

ghosthaunt

Legacy Member
'k Krijg hem geopend met als titel RoutedelaBruyèr tot QuaideNaumr1, maar toont geen routepunten.
't Zal misschien 't simpelst zijn dat 'k hem eens vlug namaak adhv die routekaart die ge gepost hebt. Kaart lijkt nogal redelijk duidelijk te zijn.

Bushido

Legacy Member
De zoektocht naar ne moto is losgebarsten! De civic is verkocht dus vollop aan het kijken nu... Maar wat een dilemma's!
Ik was er van overtuigd dat ik een naked zou gaan rijden, maar als ik kapaza ofo open zit ik al gauw naar supersports te kijken! :doh:

[Az3r]

Legacy Member
Idem hier toen ik voor ne moto aant kijken was. Kwou eerst ne Harley omdat ik ne ss te gevaarlijk vond. Maar na een paar keer met schoonvader zijne r6 gereden te hebben, kon ik het niet laten, ne ss is gewoon te plezant om niet gehad te hebben. Dus ti's toch ne gsxr geworden :cool: en nog geen moment spijt van. ne Harley komt er wel als de tijd daar is.

Bushido

Legacy Member
Ja ik heb al ne gsxr gehad (6j) en dacht nu een naked te kopen. Maar deze middag idealmotor bezocht en daar stond een prachtige gsxr 1000 :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan