Robust²
Legacy Member
Frey zei:Kgeloof da we meer in de zomer zijn geweest met zn 4e vorig jaar, daar altijd alles werd uitgesteld etc
Ja vorig jaar was het idd in de zomer met ons 4 omdat paasmaandag mislukt was iirc

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frey zei:Kgeloof da we meer in de zomer zijn geweest met zn 4e vorig jaar, daar altijd alles werd uitgesteld etc

Xiao zei:Misschien een belachelijke vraag, maar weet er iemand of ik met bijvoorbeeld een Honda bij een Yamaha dealer terecht kan voor onderhoud en reparaties? Of hebben die moeite om aan bepaalde onderdelen te geraken enzo?
Thanks.Mr. SLASH zei:die heb ik nog staan, even zien of ie nog online staat
even gezocht en heb ze gevonden, maar als ik juist ben, is de laatste rit die we met 9lives gereden hebben, gemaakt door cisse.
ikzelf had dan een ritje gemaakt voor 2012 maar die rit is nooit doorgegaan.
dus ik vermoed dat je dan die rit van cisse wil aangezien je daar zelf bij was ?
misschien moeten we dit jaar proberen om de editie van 2012 te laten doorgaan
cisse zijn rit
http://users.skynet.be/slashebeest/Cisse-Ardennen.gdb
ghosthaunt zei:Thanks.
Als je wilt, mag je ook anders jouw route doorsturen.
Zondag 21 april (met 28 april als backup bij slecht weer) zijn we met enkele van MF (zowel Belgen als Nederlanders) + 2 vrienden van me van plan een Ardennenritje te doen om er weer in te komen.
De voorrijder is niet zo bekend met Ardense wegen, dus is nog wat aan het uitzoeken.
@Slash, Robust, andere geïnteresseerden:
Als jullie goesting hebben, mogen jullie altijd met ons meerijden.

ghosthaunt zei:Thanks.
Als je wilt, mag je ook anders jouw route doorsturen.
Zondag 21 april (met 28 april als backup bij slecht weer) zijn we met enkele van MF (zowel Belgen als Nederlanders) + 2 vrienden van me van plan een Ardennenritje te doen om er weer in te komen.
De voorrijder is niet zo bekend met Ardense wegen, dus is nog wat aan het uitzoeken.
Hmm, ik zou wel willen meekomen maar het is motogpik zie nog wel
@Slash, Robust, andere geïnteresseerden:
Als jullie goesting hebben, mogen jullie altijd met ons meerijden.
ghosthaunt zei:Thanks.
Als je wilt, mag je ook anders jouw route doorsturen.
Zondag 21 april (met 28 april als backup bij slecht weer) zijn we met enkele van MF (zowel Belgen als Nederlanders) + 2 vrienden van me van plan een Ardennenritje te doen om er weer in te komen.
De voorrijder is niet zo bekend met Ardense wegen, dus is nog wat aan het uitzoeken.
@Slash, Robust, andere geïnteresseerden:
Als jullie goesting hebben, mogen jullie altijd met ons meerijden.

Robust² zei:Moeilijk om een maand op voorhand al veel te zeggen, maar ik zou wel interesse hebben als het weer wat beter meevalt![]()

en nog geen moment spijt van. ne Harley komt er wel als de tijd daar is.