pws
Legacy Member
Al paar dagen dat de zon schijnt en dat ik niet kan gaan rijden
.
Ze hebben 2 weken geleden mijne moto omver gereden op de steenweg hier voor mijn door.
Is wel rot. Had toen verlof genomen en kon niet gaan rijden.
Dat hem maar rap gemaakt wordt.
Nu een vraagje, ik zou als de moto gemaakt is een andere set banden willen steken. Maar ben niet zeker welke te nemen. Ik rij in alle weersomstandigheden. Was aan het twijfelen tussen dunlop Sportmax Roadsmart of pirelli angel gt.
Wat zou een betere keuze zijn. Mijn moto nu is een fazer 8.
Mvg.
.Ze hebben 2 weken geleden mijne moto omver gereden op de steenweg hier voor mijn door.
Is wel rot. Had toen verlof genomen en kon niet gaan rijden.
Dat hem maar rap gemaakt wordt.
Nu een vraagje, ik zou als de moto gemaakt is een andere set banden willen steken. Maar ben niet zeker welke te nemen. Ik rij in alle weersomstandigheden. Was aan het twijfelen tussen dunlop Sportmax Roadsmart of pirelli angel gt.
Wat zou een betere keuze zijn. Mijn moto nu is een fazer 8.
Mvg.
Ik had gedacht dat een één-cilinder hopen plek ging betekenen voor eraan te werken, niet dus. Wat een gedoe om overal aan te kunnen, enorm frustrerend
Ik heb uiteindelijk op een uur tijd 1 bout en 5 darmen en 2 elektrische kabels losgemaakt, enorme vooruitgang!
Maar een PR op een trackbike? Nigga please...
the grip
ad:
