Valt altijd op dat met mooi weer in dit forumonderdeel géén activiteit is haha
Ben net terug thuis van een heerlijk ritje samen met een maat met een S1000rr.
Op 5km van huis beslissen we te splitsen.
Kom ik nog een 10-tal tractors tegen achter elkaar en ik ken die baan uiteraard zeer goed.
Ik weet dat het het laatste stuk is met mogelijkheid om voorbij te steken.
Geen tegenliggers, dus steek die tractors volle zak voorbij. 'k Weet dat een betonbaan niet ideaal is, maarja...
Holy fuck man, krijg ik daar ongeveer eind derde vitesse een tank slapper. Stuur ging 7-8 keer volledig weg en weer. Nu wat pijn in de schouders en nek lol. Gelukkig niets gebeurd.
Denk dat het belangrijkste was dat ik mijn gas niet gecoupeerd heb maar gewoon constant gehouden heb?
't Ging allemaal vrij rap.
Staat vast dat m'n volgende moto een stuurdemper moet hebben
