Katoom
Legacy Member
Tegen de grens en over de grens is het te doen. Buiten den Bolksendijk en de baan van Wortel naar Merksplas is het hier toch gene vette.beemer036 zei:Die grote helemaal in het begin (komende van Wortel/Merksplas)? Die veranderd int midden van hoek.
Ne kameraad van iemand die ik ken is daar het maisveld al eens ingedoken, ook rijdend naar richting Rijkevorsel.
Of bedoel je nog een andere?
Jij en Katoom kennen de streek hier wat, wat ik bv ook een leuke baan vind is van Meerle dorp richting Breda, zitten ook paar leuke bochten in.
meerle - Google Maps
Foto bedriegt, is korte scherpe S.
Baantje volgen tot brug van snelweg, 1ste rotonde 1ste eraf en dan ga richting Turnhout.
meerle - Google Maps
Vanaf hier begint de fun, 3 of 4 zo'n lange snelle bochten, nadeel is hier wel dat je hier soms asociaal snel rijd.
Wel zien dat je dan ofwel smorgensvroeg komt, of savondslaat, anders meestal veel te druk.
Baantje volgen, en dan vlak voor het dorpje heb je een zijweg aan rechterkant, staat bordje richting Meerle.
meerle - Google Maps
Baantje in en dat is een slingerweggeske binnendoor en dan kom je terug in Meerle dorp uit
meerle - Google Maps

Ik rij altijd binnendoor richting de Mosten (bij dien appelboer indraaien op de weg van Minderhout naar Meerle)en dan naar Hazeldonk. (uw industriebochtje ligt dus aan de andere kant, kan je makkelijk bereiken via de voetgangerstunnel naast de McDonalds of de brug over de autostrade)
Vanaf daar kan je richting de hazeldonksestraat Praktisch geen verkeer en goeie propere asfalt.

Je kan net voor die boch ook naar links dan kom je op een baantje naast de autostrade uit. Weeral geen verkeer met propere asfalt, kot opengooien dus.
Als ge dien weg volgt en links aflsaat kom je hier op uit. 
Ik rij dan gewoon lijk via de zandstraat terug naar de Hazeldonkstraat maar dat is wss geen weg voor uwen brommer.

En zo zijn er nog leuke stukjes in die regio, gewoon wat rondcrossen daar dan kom je vanalles tegen. Ik mijd de hoofdwegen tegenwoordig omdat er toch alleen maar verkeer is dat de pret dukt.

Dit stukje zul je ook wel kennen. Veel (blinde en gevaarlijke) korte bochtjes tot je uiteindelijk op deze overzichtelijke lange draaier uitkomt. Waarna je dus op de strijbeekseweg uitkomt.
(die slinger weg die jij poste) Daar ga ik dan links, volg tot aan het rondepunt en daar ga ik de eerste afslag rechts. Dan de 2e oprit richting Breda en knooppunt St. Anna er weer af. En dan in Breda de afrit nemen en binnendoor terug. Of als ik een langer toerke maak rij ik richting Hank/Werkendam. Drimmelen, Hoge- en Lage Zwaluwen zijn ook interessant.
(die pak ik dan meestal mee op de terugweg) Die dijk en polderwegen zijn geen Ardennen maar er zijn toch veel leuke bochten en zeker betere asfalt als bij ons... Die wegen hebben ook praktisch geen snelheids controles en er komt alleen maar plaatselijk verkeer. 

Daar krijg ik kriebels van!