Archief - Het Moto praat topic - Deel 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gumball4000

Legacy Member
Fucking hel gisteren..

Hier gisteren op't gemak aant rijden (is een tweerichtingstunnel dmv lichten). Plots 2 meisjes van pakweg 16 jaar die vol door't rood fietsen in tegengestelde richting, NIET op het fietspad (terwijl er aan beide kanten een fietspad is). Dit terwijl'k groen had...

Robust²

Legacy Member
Ik rij daar wat rondjes op de baan gewoon :unsure: Dit is wat ik vaakst doe 2 lange rechtse bochten die zeer mooi liggen en dan 2 grotere rondpunten, waar vooral het bovenste zeer goed ligt (en goed zicht heeft op wie er allemaal aankomt). Stuk naar boven richtings station is ook plezant!
Dan op het deel eronder rij ik wat variaties van dit maar de kaart op Maps klopt niet meer, daar zijn al wat meer bochten aangelegd ondertussen. Als ik tijd heb dit gecombineerd met de lus hierboven :)

Liefst rij ik dus als er weinig verkeer is, om logische redenen :unsure: Maar ik doe dat zelfs af en toe rond 4-5u, zelfs aan de snelheidslimiet of net erboven kan je je daar nog amuseren zonder veel gevaar.
Volgende week eens samen rondje rijden? Wil gerust ook wel nog eens op een van die parkings waar het parcours staat uitgetekend kijken of ik het nog steeds kan :p

Edit: Derp, dacht net dat ik heel dat rondje op video had van met een gopro daar eens rond te rijden. Blijkbaar heb ik die video verwijderd van de camera zonder hem op m'n pc te kopieren :sop:

Lexx

Legacy Member
KTM is binnen, omgebouwd naar SM nu. ooooooh dat ding rijdt echt heerlijk :love:

Foto's (en eventueel filmpje) volgen nog. 't gaan wel geen zotte filmkes worden als die ene kerel hier met zijn wheelies (dat is niet voor de filmpjes :evil:)

Lexx

Legacy Member
Ik vind er niks grappigs aan, het is gewoon spuuglelijk :( wou zo snel mogelijk een nieuwe kappenset + custom made stickerset kopen voor SM

Alleen kost da mij voor het moment iets teveel geld, dus da zal voor later zijn :p

SmetsM

Legacy Member
Proper machien :)
Mijne is al een week weg naar de dealer en denk niet dat ie deze week nog terug komt :(

Hopelijk volgende week :)

Lexx

Legacy Member
Juist ja, die heb ik hier nog eens ergens voorbij zien komen.. als ik moet gaan onthouden wie juist welke moto heeft :p

SmetsM

Legacy Member
Xiao zei:
Ik gok op een SM630 van 2010 met een Arrow Exhaust :p

Haha hoe weet jij dat :p
Daarom dat ik het onderschrift heb, makkelijker om te onthouden denk ik? :D

Rollement versleten in het balhoofd of voorvork ergens, merkte dat er speling op zat.
En er was op het einde ook iets aan het rammelen, vermoed dat dit uit het koppelingshuis kwam.

Aangezien ik de moto nog maar enkele weken heb en ook garantie heb zijn ze deze maar weer komen halen..

Angel Of Mercy

Legacy Member
@ robust² ik ga ook soms eens wa toeren langs die kanten van expo. De oefeningen staan 2 maal uitgetekent op parkings.
Moest ge ooit keer goesting hebben, moet maar iets laten weten :)

Robust² zei:
Ik rij daar wat rondjes op de baan gewoon :unsure: Dit is wat ik vaakst doe 2 lange rechtse bochten die zeer mooi liggen en dan 2 grotere rondpunten, waar vooral het bovenste zeer goed ligt (en goed zicht heeft op wie er allemaal aankomt). Stuk naar boven richtings station is ook plezant!
Dan op het deel eronder rij ik wat variaties van dit maar de kaart op Maps klopt niet meer, daar zijn al wat meer bochten aangelegd ondertussen. Als ik tijd heb dit gecombineerd met de lus hierboven :)

Liefst rij ik dus als er weinig verkeer is, om logische redenen :unsure: Maar ik doe dat zelfs af en toe rond 4-5u, zelfs aan de snelheidslimiet of net erboven kan je je daar nog amuseren zonder veel gevaar.
Volgende week eens samen rondje rijden? Wil gerust ook wel nog eens op een van die parkings waar het parcours staat uitgetekend kijken of ik het nog steeds kan :p

Edit: Derp, dacht net dat ik heel dat rondje op video had van met een gopro daar eens rond te rijden. Blijkbaar heb ik die video verwijderd van de camera zonder hem op m'n pc te kopieren :sop:

Xasuntox

Legacy Member
Heel mooi ! En dat terwijl ik nog altijd moto loos ben!
Veel veilige Km'ers gewenst ;)

Xasuntox

Legacy Member
LeXx zei:
alé nog altijd.. dringend tijd om knopen te gaan doorhakken! :p

Inderdaad de zin begint te groot te worden om nog te wachten...

En toch even wat triestiger nieuws. Vorig weekend een jonge man overleden bij een motor ongeluk. Persoon beoefende dezelfde sport als mij. En de wereld van de sport die ik beoefen is zeer klein. Heel jammer.
Allemaal voorzichtig rijden dus ;)

Groeten

Snaggit

Legacy Member
LeXx zei:
Zoals beloofd iets betere foto's ;)
...
En nu maar hopen dat we hier jaren plezier uit kunnen halen :)

Schoon ding! :drool:
Eens meeten in de buurt van Koersel/Hasselt, wil dat ding wel eens int echt zien! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan