Robust²
Legacy Member
Faun zei:Ook wel zin in. Wel totaal geen circuitervaring.
Denk dat clubmot/inter-track dan mogelijk een van de betere is om mee te starten als je het kalm wil houden. Hun laagste niveau lijkt mij zeer kalmpjes te beginnen (ik zou voor 'High Velocity' gaan zelf) en het is zowel wat theorie als sessies rijden.
Ik ben trouwens redelijk vaak wel eens te vinden op Flanders-Expo, maar nu zal de volgende keer wss voor volgende week ergens zijn. Mogelijk donderdag eens even heel kort als ik de plaat voor die Duke op tijd heb, maar dan gaat het meer motor leren kennen zijn




