Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.dacuba zei:Nummerplaat aan politie doorgeven hé. Staat misschien als gepikt opgegeven ofzo.

pws zei:Juist terug thuis van 3 moto's te testen.
Heb den Daytona 675R , tiger 800 en een Speed triple getest.
Het leukste was den Daytona en de tiger 800, alleen was den Tiger 800 persoonlijk het allerleukst wegens de comfort.
Maar ze reden alle 3 plezant.
Nu heb ik eens kunnen vergelijken met mijne gsx-r 750 en den daytona 675R.
En er zit niet veel verschil op vind ik persoonlijk.
Ze hadden allebij min en plus punten.
Maar rij toch liever met mijne gsxr.
Wel een schone Ducati. Is wel een zonde om zoiets te laten staan onder het stof.
dacuba zei:Behalve dat ne Daytona 675R 10000000x schoner is.
![]()
dacuba zei:Behalve dat ne Daytona 675R 10000000x schoner is.
![]()
beemer036 zei:Toevallig te Stabroek? (wel een eind rijden van Mechelen?)
Indien ja, om wat uur had je de rit met de Speed triple en was het de R?
Ik had vandaag namelijk een afspraak bij Thomas G te Stabroek om een Speed triple R te testen maar er was (typisch bij mij) een dubbele boeking geweest.
Heb er daar wel 1ne bezig gehoord over een GSXR 750, ging oa een volledige Yoshimura lijn steken enz...
In ieder geval test met de Speed triple R;
Komende van een Honda CBR is dat recht stuur heel hard wennen, zo'n Speed weegt precies niks, had bij elke bocht het gevoel dat ik hem los tegen de grond ging leggen, eens je aan de moto went is het denk ik een heel leuk speelding.
Trok goed op, remde heel goed.
Enkel de vering... veeeeeeeeeels te hard, op m'n CBR staat ze al hard (dacht ik), maar die Speed, bij elke oneffenheid vloog ik uit de zadel, kan uiteraard aangepast worden als ik er ooit 1 heb.
Uitlaten waren wel belachelijk luid, kheb het niet nagekeken maar denk db-killers eruit, heb er gewoon hoofdpijn van gekregen, zo luid.
Heel leuke rit over de haven, Speed komt bij op het lijstje van eventuele opvolgers.
pws zei:Dat was ik over die gsxr 750 dat een yoshimura ging laten steken.
En idd in Stabroek. Morge ga ik misschien trg ma dan ga men pa ook mee.
Van Mechelen na Stabroek een goei 40min.
De laatste rit heb ik met de speed triple gereden ma de gewone die in het gif geel groen.
Het was leuk om te doen
@ dacuba
Ieder zijn smaak. Ik vind gsxr mooier.
En in de supersport vind ik de fireblade de mooiste.
pws zei:Dat was ik over die gsxr 750 dat een yoshimura ging laten steken.
En idd in Stabroek. Morge ga ik misschien trg ma dan ga men pa ook mee.
Van Mechelen na Stabroek een goei 40min.
De laatste rit heb ik met de speed triple gereden ma de gewone die in het gif geel groen.
Het was leuk om te doen
@ dacuba
En in de supersport vind ik de fireblade de mooiste.


Robust² zei:Ik vind dat niet nakomen van afspraken en tijdstippen meestal afgrijselijk, ik hou van stiptheid. Beemer kon nu nog ergens terecht maar als je gewoon een uur lang moeten rondhangen in een garage of in de buurt als je op voorhand iets had afgesproken...
Speed en Street toch dringend ook eens moeten proberen![]()

.

beemer036 zei:Ah voila ze, ne mens met verstand
Ik ben dan ook nog eens zo iemand dat wanneer ik een afspraak heb dat ik goed op tijd ben, meestal een 30tal minuten, dus een uur wachten word op die manier al snel 1.5u.
Waar ik helemaal niet tegenkan is bv als je een date hebt te laat komen.
Overlaatst ook weer zo iemand, spreekt ge af komen ze uiteindelijk meer als een half uur te laat, hatelijk!!!
Ik zeg het, eerstvolgende keer heeft ze pech, ik stap terug naar menne otto en dat ze hunne plan maar trekken.
Oh en Robust², Speed/Street zeker eens testen
Voorkeur ging eigenlijk uit naar de Street, heb ik meegereden en vond ik dik in orde, maar op aanraden van verkoper dan toch maar eens de Speed getest uiteindelijk en met mijn 1.90m zit/voelt die idd toch beter aan
Wel kreeg/krijg ik ,dat wanneer je stilstaat met je beide voeten op de grond, steeds het gevoel dat ik van het zadel glij naar de tank toe. Eens je dan met beide voeten op de steunen staat is dat gevoel weg.
En oja, die tank, die is BREEEEEEEEEEEEEEEEED.

Jammer genoeg geen Triumph garages hier in de buurt, dan moet je altijd al testrijden in een buurt die je langs geen kanten kent en zorgen dat je op tijd de weg terug vindt.Robust² zei:dan moet je altijd al testrijden in een buurt die je langs geen kanten kent en zorgen dat je op tijd de weg terug vindt.

pws zei:@ beemer
ze hadden de speed triple gepland voor 15u,
Dus het zou dan een mis verstand bij het schema gebeurt zijn dan.
Ik heb ook graag dat alles verloopt zoals het gepland is. Ik moest daar om 13u daar zijn en was daar al om12.15u.
Beter te vroeg dan te laat. Anders loop her voor iedereen in het dondert.
En wat vond je van de speed triple?
Send form my Xperia


beemer036 zei:Meeste zijn onder begeleiding
Mooie rit haven van Antwerpen, koprijder kende zijn weg er goed, stukken bij dat we 160 gingen.... euhm owkeey..