Lexx
Legacy Member
Tja, ieder maakt zijn eigen keuzes hé.
Ik heb in mijn kindertijd altijd gecrosst (van mijn 4 tot mijn 12/13 jaar). Daarna gestopt -> moto verkocht door mijn ouders. Ben beginnen voetballen/karate etc.
Wel nog altijd blijven 'dromen' van crossmoto's/moto's int algemeen. Op mijn 16e dan een brommerke moeten kopen om naar de voetbal op en af te gaan. En nu op mijn 18e een enduro gekocht.
Ik vraag mij af vanwaar ik ineens die kennis vandaan moet halen om alles te kennen?
Er bestaat namelijk nog zoiets als school waar ge andere dingen moet leren
Ik durf eigenlijk gerust zeggen dat ik er zelf voor gezorgd heb dat ik nu op mijn 18e zo'n moto kan kopen. Ok ja, het is logisch dat ik nu niet uit de armste familie kom), maar elke cent die ik nu uitgeef aan mijn moto (van aankoop tot naft/olie en rijbewijs/Verzekeringen is allemaal uit mijn eigen zak).
Ik wist van mijn 12e al dat ik later met zo'n moto wou rijden -> ik heb heel mijn leven nooit geld uitgegeven, enkel gespaard (1x een gsm gekocht van mijn eigen geld, nog nooit een andere gehad). Voor de rest ja, heel dikke chance gehad dat mijn pa op festivals werkt zodat dingen zoals pukkelpop/werchter gratis zijn voor mij (en die prijs kan toch serieus oplopen als ge enkele jaren na elkaar gaat). En met de voetbal toch wat schoon kunnen bijverdienen maar ach wat.
99% verklaart mij zot dat ik nu al mijn geld uitgeef aan een moto. Die andere 1% heeft het zelf gedaan en weet hoeveel fun het is
Ik heb in mijn kindertijd altijd gecrosst (van mijn 4 tot mijn 12/13 jaar). Daarna gestopt -> moto verkocht door mijn ouders. Ben beginnen voetballen/karate etc.
Wel nog altijd blijven 'dromen' van crossmoto's/moto's int algemeen. Op mijn 16e dan een brommerke moeten kopen om naar de voetbal op en af te gaan. En nu op mijn 18e een enduro gekocht.
Ik vraag mij af vanwaar ik ineens die kennis vandaan moet halen om alles te kennen?
Er bestaat namelijk nog zoiets als school waar ge andere dingen moet leren

Ik durf eigenlijk gerust zeggen dat ik er zelf voor gezorgd heb dat ik nu op mijn 18e zo'n moto kan kopen. Ok ja, het is logisch dat ik nu niet uit de armste familie kom), maar elke cent die ik nu uitgeef aan mijn moto (van aankoop tot naft/olie en rijbewijs/Verzekeringen is allemaal uit mijn eigen zak).
Ik wist van mijn 12e al dat ik later met zo'n moto wou rijden -> ik heb heel mijn leven nooit geld uitgegeven, enkel gespaard (1x een gsm gekocht van mijn eigen geld, nog nooit een andere gehad). Voor de rest ja, heel dikke chance gehad dat mijn pa op festivals werkt zodat dingen zoals pukkelpop/werchter gratis zijn voor mij (en die prijs kan toch serieus oplopen als ge enkele jaren na elkaar gaat). En met de voetbal toch wat schoon kunnen bijverdienen maar ach wat.
99% verklaart mij zot dat ik nu al mijn geld uitgeef aan een moto. Die andere 1% heeft het zelf gedaan en weet hoeveel fun het is


Als je al geen tijd meer hebt voor wat aan je brommer te sleutelen in het middelbaar, dan stel ik me toch ook wat vragen
Hier ook alles door te werken in de zomer en tijdens het jaar btw, tesamen met al m'n andere uitgaven. Zelf sleutelen is dus ook eerder noodzaak meestal :')
