Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Caracalla zei:DVV hier. Blijft voor mij de goedkoopste met een schi-te-rende service.

Kenneth124 zei:Ik zou niet kijken bij Ethias, toen ik mijn ronde deed om een verzekeraar te vinden waren zij een van de duurste ... en brutaalste (heeft me zitten uitkakken toen ik zei dat ze nogal duur waren).
TekkaBlade zei:Top en zijkoffers kosten veel... 940 euro voor wat ik zou willen. En dat voor wat opbergplek![]()
Faun zei:Ik en mijn vriendin wonen nu nog apart. Ik betaal dan ook +500 euro om mijn motor te verzekeren gezien ik geen auto heb. Zij heeft wel een auto en betaalt ook een stevige verzekering. Kunnen we die samenvoegen zodat de motor goedkoper wordt, ook al rijdt zij nooit met de motor?
beemer036 zei:Ja MAARRRRRRRR....
Een verzekering combinatie auto/motor is voordelig wanneer beide voertuigen NOOIT TEGELIJK op de baan kunnen (zullen) zijn.
Aangezien het hier dus over 2 personen gaat zal het regelmatig gebeuren dat beide voertuigen gelijktijdig aan het rijden zijn, hier zal de verzekeraar rekening mee houden en premie aanpassen.
Uw verzekering zal goedkoper zijn, maar geen 100den euro's zoals anders wel het geval is.
Ik kreeg ooit het advies om te horen bij best4u, om een lang verhaal kort te maken.
Scheelde me op jaarbasis 50euro, terwijl die best4u een kantoor heeft aan de andere kant van het land en ik bij m'n huidige verzekeraar altijd mag binnenspringen zonder afspraak...
Dus nope, goedkoopste =/= beste.
Caracalla zei:DVV hier. Blijft voor mij de goedkoopste met een schi-te-rende service.
ATI zei:Ik heb auto moto verzekering en vroeger was dat zo van nooit tegelijk op de baan ,nu kijken ze daar niet meer naar zegt mijn verzekeraar bij mij verschilt het met moto alleen verzekering 390€
beemer036 zei:Het is idd hoe je het bekijkt.
Bv in geval van nooit tegelijk, ik heb eerst een ongeval met de motor, daarna ga ik de wagen halen en heb terug een ongeval op dezelfde dag, of beide tegelijk op de baan en beide toevallig die dag een ongeval. Eindresultaat is hetzelfde.

EvilSwordfish zei:Eindresultaat: Toch maar eens beter opletten als je aan het rijden bent
Kheb al eens gehoord voor verzekering voor als ik terug een motor heb. Gaat me een kleine 400 euro per jaar kosten vanaf volgend jaar (wanneer ik 25 word) als het samengezet wordt met de auto.
Vorige verzekering was bij AG (enkel motor) en moestk 800 per jaar betalen moest het op mijn naam gestaan hebben. Stond op vader zijn naam en was toen nog 500
TekkaBlade zei:AG heeft dan ook een super polis voor motorvoertuigen...
Enfin, ik ben het al gewoon dat men hier enkel de prijs vergelijkt.
Heb gewoon gemakkelijkheidshalve verzekering gepakt bij de makelaar van de ouders.