Katoom
Legacy Member
Natuurlijk maar dan moet je eerst eens bellen welke demo's ze hebben staan. Ook heeft elke dealer zijn voorwaarden qua borg, kosten, etc. Daarom doe ik enkel testritten tijdens Orange days, dat is gewoon reserveren met een paar muisklikken en je kan gaan testen zonder verdere zever.Robust² zei:@Katoom: Zou je niet buiten die dagen nog steeds een ritje kunnen krijgen bij oprechte interesse? Ik wist zelfs niet eens dat het Orange Days waren, vorig jaar aan meegedaan maar nu niets gezien in m'n mailbox :/

Multistrada en V4 wil ik ook zeker testen, al denk ik dat de Multi praktisch hetzelfde zal zijn als de 1190. Goed rijden maar te duur voor wat het is.


Atm zit er al weer wat beter gerief onder, maar ik denk dat het nog altijd in de verste verten niet kan tippen aan die 848. (daarom wil ik nog eens opnieuw testen, m'n eigen motor is verbeterd en ik heb hem beter in het geheugen dan vorige keer) Zithouding is iets speciaals, maar ik kon het wel nog apprecieren.
Telkens als je denkt van NU gaat het komen is het alweer voorbij, beetje als een diesel :doc:
Gaat ook nog altijd goed vooruit, maar geeft enorm veel meer vertrouwen dan die Panigale, laat zich lekker gooien in bochtige boerenbaantjes, etc.. Ik denk dat m'n tempo makkelijk dubbel zo hoog kon zijn op die multistrada