Robust²
Legacy Member
Caracalla zei:Loooool en ik ging net komen posten wat voor een BEAST het is.
INSANE gewoon die panigale. Bijten bijten bijten als je uit de bocht komt.
Bergen koppel. Licht, wendbaar, smal en asociaal luid. Supervet lawaai.
Nu, ik ga er wel mee akkoord dat het geen machine is voor dagelijks gebruik![]()
Ja daar ga ik wel mee akkoord hoor. Licht en smal en had niet echt het gevoel dat ik er niet kort mee kon draaien, gewoon de zithouding maakte dat lastig. Koppel ga ik ook zeker mee akkoord, je moet niet perse hoog in toeren zitten om vooruit te gaan. Maar de echte fun zit wel hoger he
Ik heb er ook zeker niet veel uitgehaald omdat ik die zithouding langs geen kanten gewoon ben (dat zal jij niet hebben)en ik ook al redelijk groot ben voor die motor wss.
Op het ritje dat ze ons lieten doen zaten er ook wat 1-vaks boerenbaantjes met grind en putten en dat was toch niet zo plezant op die Panigale imo (itt Multistrada, dat was daar ook al dikke fun). Ook omdat ik wist dat ik 195pk en +20.000€ onder mijn kont had zitten, dan pas je toch nog wat meer op vind ik

Op zich technisch een mooi ding he, maar een ramp gewoon voor het soort motorijden dat ik (graag) doe

Edit: Gaf naast lawaai ook serieus wat warmte af imo. Zelfs tijdens het rijden voelde ik m'n benen echt warm worden, wat ik op andere motos nooit echt heb gehad tenzij ik zeer traag ga.
De zithouding is wel extreem... Na een half uurtje rijden had ik al last van mijn handpalmen.
Maar dat ding was écht vlot, wendbaar, licht, smal, agressief, ...
..