Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ties08 zei:Ah hier seh is mijne naamgenoot! Door u moest ik die "08" aan mijne naam toevoegen (of wat anders natuurlijk).
K dacht al: ik heb toch niets gepost bij het mobiliteitsgedeelte![]()

da_flux zei:Iemand die eens op zijn Android kan testen of deze app bij hun wel werkt:
https://play.google.com/store/apps/...xLDMsIml0LnBpcmVsbGkuZGlhYmxvc3VwZXJiaWtlciJd
dacuba zei:Rijdt gij met ne motor?
Idd, ik sleur mijn spel ook niet constant open.Robust² zei:Natuurlijk, dat was ook het grote verschil toen ik op een 848SF reed. Ik heb eigenlijk die pk's ook totaal niet nodig, ik trek m'n SV met z'n 80pk maar zelden helemaal open en vond de 130pk op die Ducati overdreven voor op straat tbh.

Natuurlijk wel, ik wil deze zomer graag nog meer testritjes doen.Robust² zei:Daar heb je idd ook wel een mooi lijstje van typische sportieve vier-cilinders gekozen heGeen interesse dan ook in Aprilia hun V4? Da's toch iets waar ik graag eens mee zou rijden, ging vandaag eerst naar de Hautekiet opendeurdag gaan maar heb geen tijd jammer genoeg.

De SM is buiten de rijwind eigenlijk al comfortabel genoeg om lange ritten mee te doen. Ook vrij soft afgeveerd maar toch stabiel.Robust² zei:Ik rij nooit offroad en zou zelfs niet echt weten waar ik het zou kunnen doen hier in de buurt zonder op prive domein te moeten rijden, dus een Adventure interesseert me niet. Een SMT of een 950SM aan de andere kantGeen idee of het echt zo is, maar die laatste lijkt mij ook wel nog mogelijk om langere ritten mee te doen als je wat comfort modificaties doet, zonder aan speelsheid in te boeten.
Hangt de schakelpedaal niet vast met een M6 boutje?Robust² zei:Edit: Wat mij wel stoort is de positie van het schakelpedaal op die Duke. Staat veel te hoog naar mijn zin en da's blijkbaar niet aan te passen.Zal dus maar gewoon moeten worden dat ik heel m'n been moet opheffen om te schakelen ipv enkel m'n voet te kantelen.
Dan leg ik speciaal voor een R vast, krijg ik comfirmatie, en dan komen ze met de gewone versie af... Stond een R maar die was verkocht dus meer dan er eens gaan opzitten zat er niet in.


Robust² zei:Natuurlijk, dat was ook het grote verschil toen ik op een 848SF reed. Ik heb eigenlijk die pk's ook totaal niet nodig, ik trek m'n SV met z'n 80pk maar zelden helemaal open en vond de 130pk op die Ducati overdreven voor op straat tbh.
desolation zei:De 848 vond ik totaal niet prettig rijden. Te recht, te soft, een lam afkooksel van de 1098 imho.
Spijtig dat ze die geschrapt hebben, nu moet ge of u tevreden stellen met de 848 of een fortuin uitgeven voor de Streetfighter S....

Kijk eens op de fichesRobust² zei:De S of 1098 heb ik niet mee gereden, gezien die laatste al niet meer bestond tegen dan en de S té zot geprijsd is. Ik vond de 848SF zeker nog aangenaam rijden, hoewel ik op dat moment wel al 3 maand niet meer had gereden dus zeer veel vergelijken zat er niet in. Van plan om hem deze zomer nog eens te proberen wel.
@Katoom, hmm zal zelf eens kijken hoe dat pedaal vast zit. Online of in de manuals vind je er in ieder geval 0,0 over, maar mss is het gewoon zo simpel dat niemand erover praat![]()


Te simpel dus om over te praten.Katoom zei:Kijk eens op de fiches
Cyclehutt FicheFinder Engine-> Shifting Mechanism
Staat bij praktisch elke KTM met een M6 boutje vast, dus gewoon losvijzen en een (paar) tandje(s) verzetten. Loctite wel niet vergeten.![]()
Had het eerst zonder Loctite gedaan, maar toch terug open gedaan en druppel erop gedaan 
Ge zijt te laat, orange days zijn morgen voorbij.Xasuntox zei:Kan je eigenlijk helemaal gratis een test rit doen bij KTM?
Zou eens graag de KTM Duke 390 uit proberen...
Groeten
desolation zei:Mja, ik had bij de launch met de gewone 1098 gereden en dat was toch een heel andere ride dan de 848. De 848 is veel softer en comfortabeler en eigenlijk alles wat de streetfighter niet hoort te zijn.
Wilt ge een zacht comfy masjien? Dan is er de multistrada voor als ge geld schijt, de hyperstrada voor als ge niet weet wat ge nu exact wilt en de monster voor als ge ne softe naked wilt.
Streetfighter = hardcore, and they f'd it up. Want idd, de S is echt gewoon onbetaalbaar duur. Net zoals de nieuwe Multistrada als ge de heerlijke skyhook suspension wilt. 23k voor ne moto is gewoon te zot (termi lijn = standaard onderdeel op zoiets)
Een monster is gewoon te klein voor mijn 1m90, een Multistrada vind ik wat te lelijk en te lomp voor wat ik zoek, een Hyperstrada zou mss nog passen maar da's zo noch mosselen noch vis (en zeer mooi is die ook weer niet).
Ik vond hem net goed voor belgisch wegdek en stuurde toch wel serieus makkelijk en scherp. Ik zou mss toch eens een 1098 moeten kunnen versieren maar als jij zegt dat die serieus harder rijdt, dan vermoed ik dat net de 'dagelijkse inzetbaarheid', wat ik nog vond meevallen bij de 848, wel zal verdwijnen.
Robust² zei:Een testbankrun kost toch niet veel meer als je dat gewoon laat doen?