Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Nice, niet meer dan het knietje tegen de grond leggen he.beemer036 zei:Daarstraks nog is gaan toeren, dit jaar de knie nog niet tegen de grond gekregen (nog niet veel gereden ook).
Vorig weekend eigenlijk al eens goed gaan oefenen op kijktechniek en zithouding, toen lukte het al weer een beetje.
Vandaag nog eens goed op de kijktechniek en zithouding geoefend en t'knie'ke gaat weer vlotjes op de grond, altijd weer wat inkomen
Toen ik in de verte 2 zwaantjes zag aankomen ben ik maar gestopt.


beemer036 zei:Daarstraks nog is gaan toeren, dit jaar de knie nog niet tegen de grond gekregen (nog niet veel gereden ook).
Vorig weekend eigenlijk al eens goed gaan oefenen op kijktechniek en zithouding, toen lukte het al weer een beetje.
Vandaag nog eens goed op de kijktechniek en zithouding geoefend en t'knie'ke gaat weer vlotjes op de grond, altijd weer wat inkomen
Toen ik in de verte 2 zwaantjes zag aankomen ben ik maar gestopt.

Caracalla zei:Vraag me écht af waar er openbare wegen zijn waar dit veilig mogelijk is
Hier zijn het om te beginnen zeer veel betonbanen.
Opritten aan autostrade vertrouw ik ni.
En de geasfalteerde boerenwegels liggen ofwel vol met slijk, ofwel liggen er steentjes in de bocht ofwel heb je niet genoeg overzicht.
De bochten die je dan wél zo kan nemen, zou je dan aan een ongelofelijk asociale snelheid moeten nemen om je knie neer te leggen.
Allé, dat is toch de situatie hier.
Heb je een google maps van waar je dat doet bvb?


Ik wil ook wel weten wat de naam is van dat magisch doekjeEnergised zei:'n vraagje: Ik ben op zoek naar 'n poetsdoek om de velgen van mn motor te poetsen, ik wist de naam van het merk maar ben 't ff vergeten.. ik weet gewoon dat hoe smerig de velg ook was ivm remolie en weet ik veel wat erop zou komen dat dit doekje het perfect kan afwassen..


beemer036 zei:Quote

Xiao zei:Bolsedijk is een zalig motobaantje
Weet wel dat als je richting rijkevorsel rijdt er 1 bocht is die altijd scherper is dan hij lijkt, ik verschiet mij elke keer rot.

Ik denk dat ik vooral telkens verschiet omdat de voorgaande bochten veel flauwer zijn en je dan op dat stuk makkelijk snelheid opbouwt.

Sballato zei:Caracalla,
Goh er zijn er wel een paar te vinden hier hé.
Doornstraat - Sijsele
Retranchementstraat - Sluis
Wellingstraat - Beernem
Philipsweg - Waterlandkerkje
Laten we anders met z'n allen wat leuke baantjes posten!!![]()

Sballato zei:Faun
Ik rij daar liever niet kotopen, heb daar eens een tankslapper gehad... Was er niet goed van.
