Archief - Het Moto praat topic - Deel 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beemer036

Legacy Member
Elentrikkepaal zei:
Buiten een titanium Leovince en een Rossi sticker niets wat niet standaard is.
Gestolen in Begijnendijk uit mijn tuinhuis..kweet zelfs niet wanneer want besloot vandaag in den hof te werken,en merkte op dat alles opengebroken was..

Je weet niet wanneer...
Maar spreken we dan over bv; in de loop van het weekend? Of ieder; in de loop van de week? Of; in de loop van vorige maand?!?!.
De kans op eventueel terugvinden doet hier veel aan, als hij bv al een week weg is.... kan goed zijn dat hij in polen zit.
Als hij bv pas een dag gestolen is (of weekend), kan "KAN" het gebeuren dat hij ergens in een hoekje verstopt staat tot iemand anders hem met een busje komt opladen.
In ieder geval, dik klote.

Huasheng

Legacy Member
Elentrikkepaal zei:
Buiten een titanium Leovince en een Rossi sticker niets wat niet standaard is.
Gestolen in Begijnendijk uit mijn tuinhuis..kweet zelfs niet wanneer want besloot vandaag in den hof te werken,en merkte op dat alles opengebroken was..
Da's klote :s Ik hoop dat ze hem toch nog terugvinden.

Ties

Legacy Member
In u tuinhuis?
Dan moet het iemand zijn in de buurt toch? Wie weet dat anders dat jij je motor daar zet?

Nuja ik hou mn ogen open voor je motor/onderdelen op 2e hands sites..

Yuut

Legacy Member
wow da suckt ..

Schoonmoeder zei nog "zet hem in't vervolg maar bij ons in den tuin want op straat kunnen ze em pikken"

als ze enkel in uw tuinhuis geweest zijn zullen ze wel op uw moto opzoek geweest zijn eh .. + stuurslot opzetten als hij in uw tuinhuis staat doeje wsl ni (ik toch niet)



't is wel lekker weer geweest, korte boodschapjes met de moto beginnen doen :-)

koebeest

Legacy Member
Toen ik een jaar geleden met de moto naar Gent reed om daar wat te gaan drinken diende ik hem ver uit het zicht te parkeren. Hij hing nog vast met een slot aan een paal (voorwiel) maar was toch blij als ik hem na een paar uur nog zag staan.

Mee

Legacy Member
Ik ging voor nieuwe Diablo Rosso II's gaan bij Lovania (Herent). Die zeiden echter iets van "Pirelli Benelux (of België) doet moeilijk" waardoor ze daar niet aan kunnen geraken momenteel. Volgende week gaan ze in de plaats Bridgestone S20's (opvolger van de BT-016) zetten, naar wat ik op internet lees zijn die blijkbaar zeker niet slecht. De dag erop op Zolder gaan rijden, ben benieuwd!

Leuk trouwens dat de kerel van Lovania daar er echt iets vanaf weet :).

Xasuntox

Legacy Member
Ties zei:
In u tuinhuis?
Dan moet het iemand zijn in de buurt toch? Wie weet dat anders dat jij je motor daar zet?

Nuja ik hou mn ogen open voor je motor/onderdelen op 2e hands sites..

Denk niet dat het percé iemand uit de buurt geweest moet zijn hoor. Al van voor januari waren er in die omstreken plagen waarbij dieven gewoon de tuinhuizen in gingen en gaan stelen. Volgens mij gaan ze gewoon per willekeur in een tuinhuis en kijken dan gewoon wat er mee valt te pakken...

TooChé

Legacy Member
Zever van die Diablo Rosso's :)
De mijne liggen er van vorige week op ... Besteld 3tal weken geleden via een dealer.

ATI

Legacy Member
TooChé zei:
Zever van die Diablo Rosso's :)
De mijne liggen er van vorige week op ... Besteld 3tal weken geleden via een dealer.

Als lovania dat zegt dan is dat zo,zeveraar.Ik vraag me af waarom een bandencentrale daarover zou liegen.Ik kom er al enige tijd zijn heel goede mensen en is spotgoedkoop.

TooChé

Legacy Member
omdat die bandencentrale bijvoorbeeld graag Bridgestones verkoopt?

Ik ken die bandencentrale niet, ik zeg alleen maar dat die diablo's geen probleem waren bij mij ...

ATI

Legacy Member
TooChé zei:
omdat die bandencentrale bijvoorbeeld graag Bridgestones verkoopt?

Ik ken die bandencentrale niet, ik zeg alleen maar dat die diablo's geen probleem waren bij mij ...

Mij hebben ze daar nog geen bridgestones aangesmeerd.Ik heb er 3 keer banden laten leggen allemaal micheline 2x pilot power pure en de auto primacy die hebben me nooit geen bridgestone aangesmeerd.Ik wil maar gewoon zeggen dat het wss wel waar zal zijn.

Robust²

Legacy Member
Miljaar dat geluid van die Duke is plezant om open te trekken in tunnels :D
Niet super bruut dat hij continu op z'n achterwiel trekt, maar ik denk dat je op banen waar je vaak afremt en weer moet optrekken serieus moeite hebt om dat bij te houden met een normale motor. Eens je aan de 100-120 zit is het natuurlijk wel wat minder met optrekken, maar dat is ook te verwachten van zoiets.

ATI

Legacy Member
Wil wel is ne foto van die duke zien ,das nen 1cillinder zeker dezelde motor als de 690smc ik dacht te kopen?

Xoliul

Legacy Member
Told you he Robust ;)
Staat nog in m'n sig denk ik, ATI. Is mijn Duke die ik in belgie heb achtergelaten. Robust gaat hem wel ooit moeten verkopen van mij, dus als je geinteresseerd bent...
En ja zelfde motor, denk niet dat er op dat vlak iets verschillend is tussen de twee.

desolation

Legacy Member
ATI zei:
Mij hebben ze daar nog geen bridgestones aangesmeerd.Ik heb er 3 keer banden laten leggen allemaal micheline 2x pilot power pure en de auto primacy die hebben me nooit geen bridgestone aangesmeerd.Ik wil maar gewoon zeggen dat het wss wel waar zal zijn.

Dno, toen ik voor mijnen ST2 Pirelli's wou bestellen was da ook heel lang wachten volgens hun. Toen bij Vulco geweest en 3 dagen later lagen ze er op.

Katoom

Legacy Member
Robust² zei:
Miljaar dat geluid van die Duke is plezant om open te trekken in tunnels :D
Niet super bruut dat hij continu op z'n achterwiel trekt, maar ik denk dat je op banen waar je vaak afremt en weer moet optrekken serieus moeite hebt om dat bij te houden met een normale motor. Eens je aan de 100-120 zit is het natuurlijk wel wat minder met optrekken, maar dat is ook te verwachten van zoiets.
ne keer aan de koppeling trekken :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan