Robust²
Legacy Member
Hoewel ik niet zo warm omloop voor 4 cilinders in lijn, zijn 2 cilinders in lijn zo mogelijk nog erger tbh
Bijna elke motor die ik me kan inbeelden met een parallelle twin zou ik beschrijven als braaf/kalm/saai. Ik elke andere cilinder configuratie verkiezen boven parallelle twins.
Ik heb ook nog nooit moeten betalen voor een testrit, hoewel ik bv wel al de keuze heb gehad tussen 25min gratis of een halve dag tegen betaling. Wel ook altijd bij officiele merkgarages op echte "demomotoren" en dus niet op een 2dehandse zoals TiBasco zegt.
BMW en Triumph ga ik binnenkort toch ook wel eens aandoen om wat te proberen
Bijna elke motor die ik me kan inbeelden met een parallelle twin zou ik beschrijven als braaf/kalm/saai. Ik elke andere cilinder configuratie verkiezen boven parallelle twins.Ik heb ook nog nooit moeten betalen voor een testrit, hoewel ik bv wel al de keuze heb gehad tussen 25min gratis of een halve dag tegen betaling. Wel ook altijd bij officiele merkgarages op echte "demomotoren" en dus niet op een 2dehandse zoals TiBasco zegt.
BMW en Triumph ga ik binnenkort toch ook wel eens aandoen om wat te proberen

. Ik daarentegen weiger te betalen voor een testrit, ik ga zijn testmachine niet mee afbetalen zenne. Ik heb vooralsnog nooit betaald voor een testrit hier bij een garage, kwestie van genoeg geïnteresseerd over te komen ook natuurlijk. Bij tweedehandsmotorzaken ligt dat wel anders natuurlijk, aangezien hun tweedehandsmoto elke keer meer kilometers bijkrijgt en de garagist die 'schade' ergens moet recupereren natuurlijk.

