Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ne schone winkel is 9/10 duur. De klant moet die winkel mee afbetalen.desolation zei:ik zou er nooit iets kopen. heel diene service dienst zijn leercontractjes met ene kerel die wat ervaring heeft om hun te leiden. tis daar duur zonder meer en het personeel blinkt er verre van uit in kennis of vriendelijkheid.
boven bij de kleding ist wel veel beter, daar zijn ze echt met u begaan, maar tis nog steeds duur

desolation zei:ik zou er nooit iets kopen. heel diene service dienst zijn leercontractjes met ene kerel die wat ervaring heeft om hun te leiden. tis daar duur zonder meer en het personeel blinkt er verre van uit in kennis of vriendelijkheid.
boven bij de kleding ist wel veel beter, daar zijn ze echt met u begaan, maar tis nog steeds duur
Elentrikkepaal zei:Motor is terecht..mijn loser broer heeft mijn tuinhuis kapotgeslaan..sleutels gepakt en gaan joyriden. Ik heb ineens klacht ingediend..Kweet ni goe wa zeggen.
Mijn broer is 33 met levenslang rijverbod.
Katoom zei:Ne schone winkel is 9/10 duur. De klant moet die winkel mee afbetalen.![]()
?Renegadexxripxx zei:waarom is motorpaleis niet goed ATI? Vind de service er momenteel toch beter dan bij Felix en Jos...
sommige van die baantje zijn echt gekkenwerk 
Ties zei:Kent er iemand dan een motorwinkel waar ze echt content van zijn? Bv voor een groot onderhoud of te laten afstellen?
.Elentrikkepaal zei:Motor is terecht..mijn loser broer heeft mijn tuinhuis kapotgeslaan..sleutels gepakt en gaan joyriden. Ik heb ineens klacht ingediend..Kweet ni goe wa zeggen.
Mijn broer is 33 met levenslang rijverbod.

beemer036 zei:Zoals ik al zei, vorige motor kwam van bij Tom Serneels te Westerlo.
Perfecte service, hoofdzakelijk Suzuki en Kawasaki dealer maar heeft ook allerlei 2dehands stuff staan.
Altijd op groot/klein onderhoud geweest ook.
Beetje spijtig ja dat het zo ver is. Al was het die rit toch wel dubbel en dik waard.Robust² zei:Balen dat Tiel zo'n eind rijden is voor mij of ik was al lang eens langsgeweest bij HK-suspension, die gratis check-up gecombineerd met officieel Wilbers partner (waar heel m'n ophanging van is) en goede ervaringen is zo verleidelijk.![]()
