Ik rij daar wat rondjes op de baan gewoon
Dit is wat ik vaakst doe 2 lange rechtse bochten die zeer mooi liggen en dan 2 grotere rondpunten, waar vooral het bovenste zeer goed ligt (en goed zicht heeft op wie er allemaal aankomt). Stuk naar boven richtings station is ook plezant!
Dan op het deel eronder rij ik wat variaties van
dit maar de kaart op Maps klopt niet meer, daar zijn al wat meer bochten aangelegd ondertussen. Als ik tijd heb dit gecombineerd met de lus hierboven
Liefst rij ik dus als er weinig verkeer is, om logische redenen

Maar ik doe dat zelfs af en toe rond 4-5u, zelfs aan de snelheidslimiet of net erboven kan je je daar nog amuseren zonder veel gevaar.
Volgende week eens samen rondje rijden? Wil gerust ook wel nog eens op een van die parkings waar het parcours staat uitgetekend kijken of ik het nog steeds kan
Edit: Derp, dacht net dat ik heel dat rondje op video had van met een gopro daar eens rond te rijden. Blijkbaar heb ik die video verwijderd van de camera zonder hem op m'n pc te kopieren