WeedJunk
Legacy Member
Keep us posteddesolation zei:volgend weekend eens met de vriendin gaan kijken naar een schoon 2dehandsje...
de rekening zegt NEIN NEIN NEIN, maar het hart spreekt 999![]()

Faun zei:WTF - enkele minuten geleden een motorrijder op een cross gans de citadellaan in Gent zien afrijden terwijl hij een wheelie trekt met zijn voeten op zijn zadel. En azo richting kruispunt overpoort/citadellaan, zowat drukste kruispunt van Gent. Die zou zijn rijbewijs levenslang mogen kwijt zijn van mij.
Ik rij daar ook wel eens rapper dan 50 in den bergop, maar dat is er inderdaad wel los over

.
Het weer deze avond was toch wel leuk om eens een mini tourtje te gaan doen, vandaar


Dat subframe is een van de minst mooie vernieuwingen bij de nieuwe versies en net dat gaan ze zo hard mogelijk benadrukken met rood.
