Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Angel Of Mercy zei:T'zijn lijk 2 kanonen dan der uitsteken vanachter
Trekt echt op niets![]()
Bushido zei:Standaard uitlaten zijn zelden mooi tegenwoordig... Setje akra's of yoshi en dat zien er al een pak beter uit...
Vandaag lekker toerke gedaan, eens langs Gent gereden expo, mooi stukje maar wel druk en klein...

(hout vasthouden dat het niet nog komt)Robust² zei:Daarnet ook nog 2 rondjes gereden, viel toch goed mee? Ok, je komt wel iets van auto's tegen maar t'is bijna overal 2 rijvakken dus die ontwijk je dan gewoon. Als je groter & kalmer gelijkaardig stuk wil moet je doorrijden naar de haven.
desolation zei:gans diene moto trekt op niks imho, das echt een van de lelijkste en lompste dingen dat er zijn.
eigenaars spreken er natuurlijk vol stoef over omdat em zoveel power heeft, maar ik ben er quasi zeker van dat ne Streetfighter of Brutale 1090RR em er los af rijden. Wegen ook makkelijk 60kg minder.

Klinkt niet slecht! Wel jammer van de weinige opties natuurlijk.desolation zei:Net gaan zien, spel is echt in perfecte staat en heeft maar 23k km. Wel niks opties buiten carbon spatbord en carbon coverke voor de uitlaat.
Ook inclusief een volledig groot onderhoud op 24k km
Kga der toch is goed over moeten nadenken, want ik zit momenteel met een vrij deftige afbetaling voor mijnen auto elke maand. Voorwaarden verschillen wel echt gigantisch, tot nu toe ist minste dak heb gevonden 4% en het meeste 8% :/


WeedJunk zei:'k Vind de achterkant net nog het mooiste, maar het doet wel denken aan Japanse foorkramen ja, dat wel
Klinkt niet slecht! Wel jammer van de weinige opties natuurlijk.
'k Ga mijzelf ook zwaar moeten bedwingen eens ik thuis ben, zeker als ik aan testritjes begin....
Plus de financiën zullen het ook niet echt toelaten; en ik heb de slechte gewoonte om mijn broer als leningsfonds te gebruiken![]()

dacuba zei:



desolation zei:maar bij circuitgebruik gaat ge met de stock parts van eender welke japanner rap tegen hun limiet zitten en aftermarket moeten steken. met nen duc of nen MVA zit ge meteen met topmateriaal af fabriek (radiale brembos, ohlins vering, instelbare TC & abs, etc...). want eigenlijk is ne supersport ni bedoeld voor straatgebruik he, zeker de moderne kanonnen met 200pk ni.
Hoe ge het draait of keerd ge betaald naam bij ducati. Ok er zitten veel speciale parts op, maar wat is de gemiddelde rijder hiermee?
.