Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Faun zei:Vanaf ik op de motor zit ben ik daar in 10 minuten ofzo.
Desnoods nu vanavond nog eens eventjes? 
ad:Robust² zei:Hmm, de komende dagen allemaal rotweerDesnoods nu vanavond nog eens eventjes?
Edit: Hoewel, ik zou beter nog wat m'n practicum afwerkenad:
Robust² zei:Hmm, de komende dagen allemaal rotweerDesnoods nu vanavond nog eens eventjes?
Edit: Hoewel, ik zou beter nog wat m'n practicum afwerkenad:
ge begint hem door te hebbenRobust² zei:T'is alweer even geleden dat ik ben gegaan door het slecht weer, maar zal je ook iets laten weten als ik nog eens doeHoe rap sta jij daar als je kan? dan kan ik het wat inschatten. Als jullie gaan, laat dan ook maar weten! Ik ben daar op 5 a 10 minuten normaal.
Daarnet wel wat stoom gaan aflaten na een lange dag met de Duke. Ik begin dat ding meer en meer te appreciëren nu ik me er wat beter op voelAchterwiel de lucht in remmen, van verkeers drempels springen aan volle gas, 'point and shoot' rijden op kleine baantjes, etc. Allemaal dingen die ik met m'n SV echt niet rap zou proberen.

koebeest zei:Ik moet werken de komende dagen (alsook gisteren) de late en vanaf morgen tot en met zondag de nacht. Ze geven ook niet al te denderend weer en ben ook niet happig om bochten te gaan oefenen bij regenweer. Ik sta er op een 20 minuten denk ik (woon nu in Oudenaarde)

ad:dacuba zei:Over testritten nog: vandaag was ik toevallig in Mol en ben ik even bij Motogeel (Moto Geel - Triumph - Triumph) langsgegaan. Ik werd daar spontaan een testrit aangeboden, was geen enkel probleem. Ben daar ook nog nooit geweest dus tis niet dat ze me kennen. Staan een 5 tal modellen, zeker een aanrader.

Robust² zei:Dus als we ons te veel misdragen kom jij toch nog af?
Komende dagen ziet het weer er idd niet al te best uit voor te gaan rijden, zal dus voor nog even zijnad:
Faun zei:Het heeft daar in geen drie maanden een druppel geregend door een hittegolf en ik zal toekomen en tzal beginnen gieten. En natuurlijk vanaf dan hier mooi weer.

.