Robust²
Legacy Member
Katoom zei:Beetje spijtig ja dat het zo ver is. Al was het die rit toch wel dubbel en dik waard.![]()
Jouw afstand zou ik nu nog doen, voor mij mag er nog eens 90km enkel bij

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Katoom zei:Beetje spijtig ja dat het zo ver is. Al was het die rit toch wel dubbel en dik waard.![]()

Daguitstapke van maken.Robust² zei:Jouw afstand zou ik nu nog doen, voor mij mag er nog eens 90km enkel bij![]()

Katoom zei:Daguitstapke van maken.![]()
Heb nog eens bij Bikesetup geïnformeerd, t'is niet gratis maar Steven Casaer lijkt mij wel een van de meest professionele mensen op dat vlak in België en ik bespaar al redelijk wat benzine. 
Wa vraagt dien?Robust² zei:Als ik m'n rijbewijs wil houden en tegelijk +-400 km wil rijden zal dat wel moetenHeb nog eens bij Bikesetup geïnformeerd, t'is niet gratis maar Steven Casaer lijkt mij wel een van de meest professionele mensen op dat vlak in België en ik bespaar al redelijk wat benzine.
![]()

Gelukzakbeemer036 zei:Over afstanden/daguitstappen gesproken...
Collega vant werk stuurt me net een foto door, hij is een toerke aant doen in Marokko
![]()

Katoom zei:Wa vraagt dien?
Gelukzak![]()
De rest van zijn prijzen zijn wel redelijk gelijkaardig aan HK precies, net een tikkeltje duurder maar dat had ik ook wel verwacht.Katoom zei:Pff, daar zou ik het niet voor laten.![]()
Vermoed echter dat het wel wat meer zal inhouden, ik wacht op respons en maak dan wss wel een afspraak.




Een van de dingen die na het lezen van de posts deze week op de planning staan voor m'n volgende ritje is bv het drukverschil tussen koude en warme banden controleren om te zien of m'n druk ongeveer juist staat.
Beide moet je sterk op gevoel werken heb ik de indruk en is er niet 1 juiste oplossing of manier om tot een oplossing te geraken. Ik werk zelf liever precies, ofwel is het goed ofwel is het niet goed, niet zo dat vaag gedoe ertussen in waar je 20 wegen uit kunt gaan om een oplossing te vinden.
(is ook een PITA om daar aan te kunnen bij een 950) Als ik zonder objectieve input er bvb geen dipje uit kan halen heeft het voor mij ook weinig zin om daar verder in te gaan zoeken. Puur subjectief staat het goed voor mij. Een testbank run is mij het geld momenteel ook niet waard. Stilletjes loop ik toch weer met een upgrade van motor in mijn achterhoofd, dus steek ik liever tijd en geld in opties die ik later nog kan gebruiken dan een afstelling waar ik binnen een paar maand niks meer aan heb.
In die mate kan ik ook eindeloos aan de vering blijven vijzen, dat schiet niet echt op. De limiet van grip ligt tenslotte in de smalle voorband met noppen dus daar kan je zo al niet te gek mee doen op de weg. Offroad gezien zou de voorkant wat harder mogen dus misschien nog wat hardere veren steken vooraan. Al ben ik nu toch al tevreden met wat ik ermee kan doen, dat is voorlopig eigenlijk genoeg. Ik heb dan ook nog andere kosten buiten het motorrijden en ergens moet het ook stoppen.
En voor de rest deze zomer gewoon veel rijden ipv sleutelen. 

Als het echt erg zou zijn (wat het niet is volgens mijn 'butt dyno') zou ik mss wel een stock ECU flash overwegen maar een Power Commander is alweer zo duur. Online hoor je ook vaak dat SV's op een testbank meer neerzetten dan op papier en dat zou natuurlijk mooi zijn om eens op papier te zien 
dacuba zei:Ik moet toegeven, het is mooi hoe je met je motor omgaat en haar telkens probeert te verbeteren Robust. We komen vaak niet overeen maar dat moet ik wel toegeven, respect! Geldt ook voor andere liefhebbers.![]()
Ik heb wel nog altijd zo geen duur performance gerief als hem, maar ik ben wss ook bijlange nog niet de chauffeur die hij is.
Ik droeg ook serieus zorg voor dat ding maar alles behalve spectaculair voor de meeste natuurlijk.Robust² zei:Toen ik hier in het begin toekwam was ik onder de indruk hoe bv Skullbasher als jonge gast toch een vette motor had en serieus veel werk en tijd in stak om dat ding nog beter en mooier te maken.


