Essit
Legacy Member
JackM zei:Die syncs zijn eig just dezelfde als die reloops ze. Kweet eig nie of het nog zo echt interessant is om technics te kopen nu? Ze maken ze nu al een tijdje niemeer en ook al zijn het dan mss technics, tis niet dat ze onverwoestbaar blijven. Voor het geld ze soms nog kosten ..
Helaas zien ze er wel nog altijd het meest draaitafel uit itt die vuile plastieken van tegenwoordig.
Mijn Synqs gaan nu toch al 6 jaar mee, maar idd veel verschil op de andere merken zal er niet zijn. Wat ik wel kan afraden is om nu nog Technics 2de hands te gaan kopen, of je moet ze effectief eerst kunnen uittesten.
Zoals bij alle tt's hangt het gewoon af van hoe de eigenaar er mee omgaat. Technics onverslijtbaar is ook een fabeltje, weet ik uit eigen ervaring.



