MrKend54l
Legacy Member
ng zei:Ik tel ook juist, jij snapt het gewoon niet.
Ik denk dat jij niet goed snapt dat België duidelijk rechts gestemd heeft. Waarom dan een bastaard linkse buttfuck regering maken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ng zei:Ik tel ook juist, jij snapt het gewoon niet.
Acidbaron zei:Waarom moet de NVA flexibel zijn maar de PS niet? Waarom mag de PS altijd standvast zijn op hun punten en de NVA niet?
Dat is iets voor over na te denken, zal morgen het antwoord checken.
ps: ik kom van cd&v na NVA niet van VB, exact om de reden dat CD&V plat op de buik is gegaan.![]()
MrKend54l zei:2/3 stemde wel rechts. En dat is wat telt. Daarom moet men dus een rechtse regering maken.

MrKend54l zei:Ik denk dat jij niet goed snapt dat België duidelijk rechts gestemd heeft. Waarom dan een bastaard linkse buttfuck regering maken?
Renegadexxripxx zei:Simpel omdat als NVA het in de federale regering goed zou gaan de walen na verloop van tijd miserie op hun dak gaan krijgen. Net zoals het cordon sanitaire (vlaams) het VB op termijn de kop heeft gekost kan dat een gelijkaardige tactiek zijn die nu door de Walen gebruikt gaat worden om van het nationalistisch karakter af te zijn. Vergeet niet dat Walen minder individualistisch zijn als Vlamingen en zij echt geen voorstander zijn van een splitsing of confederalisme... En dan ook veel over gaan hebben om dat sentiment de kop in te drukken. (net zoals dat op europees vlak ze graag de euroscepti de kop indrukken)
MrKend54l zei:Ik denk dat jij niet goed snapt dat België duidelijk rechts gestemd heeft. Waarom dan een bastaard linkse buttfuck regering maken?
MrKend54l zei:Verklaar u nader vanwaar di rupo 93 zetels haalt.
StevenFM zei:Postjespakker pur sang![]()
Black zei:Van de Vlamingen wel ja, federale kieskring en ge had gelijk gehad denk ik
Nogmaals: tot welke fractie gaat NVA behoren Europees ????
Momenteel heeft Di Rupo II 44 zetels op 87 aan Vlaamse kant.MrKend54l zei:Ik denk dat oranje zeer duidelijk geweest is. Geen regering zonder Vlaamse meerderheid. Dus berg dat plan maar alweer op.
Peephole zei:
Swagger zei:En da er daar zoveel mensen op stemmen.
Black zei:Van de Vlamingen wel ja, federale kieskring en ge had gelijk gehad denk ik
Nogmaals: tot welke fractie gaat NVA behoren Europees ????
MrKend54l zei:Ik had het over federaal niveau. Tel mr, VLD, nva en cd&v maar eens op.
Die willen de N-VA toch niet meer in hun fractie wegens te neoliberaal?marcel zei:nogmaals: in de Greens/European Free Alliance
35? Hoe tel je dan? Ik tel MR + VLD + CD&V = 45MrKend54l zei:Waarvan 35 rechtse zetels. Mooi zou ik zeggen... Dit gaat dus niet gebeuren. Als men tenminste toch wat fatsoen voor de kiezer heeft.

MrKend54l zei:Waarvan 35 rechtse zetels. Mooi zou ik zeggen... Dit gaat dus niet gebeuren. Als men tenminste toch wat fatsoen voor de kiezer heeft.
