Lothorion
Legacy Member
dee zei:Moet inderdaad wel triestig zijn om in een steenrijke familie geboren te worden, alles in uw schoot geworpen te krijgen en gebrainwashed te worden om uw eigen superieur te voelen tegenover uw "onderdanen".
Precies dat geld gelukkig maakt. Ik zou voor geen geld van de wereld geboren willen zijn in de familie Saksen-Coburg, als ge in zo een fucked up familie situatie komt, kunt ge twee dingen doen:
Ofwel heel plichtsbewust het gaan zien als een soort 'goddelijke roeping' zoals Filip.
Ofwel zeggen 'fuck it viva la fiestaaa' à la Laurent.

Moet ge daar nu een steek naar NVA in zien? Die heeft tot nu toe al elke verkiezing wel een quote laten floepen die zijn linkse overtuiging in de verf zet, was het nu deze?