Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pinkman

Legacy Member
Ronnie heeft het toch niet onder de markt tegen Hawkins zenne, 9-7 achter nu.

Wilson trouwens, 7-1 voor tegen Allen :wtf: Mooie ontdekking zoals McGill vorig jaar.

Ding zie ik trouwens als een kandidaat voor de wereldtitel.

makila

Legacy Member
Ik gun het Ding wel. Ik vind hem samen met Trump, de beste speler ter wereld zonder wereldtitel. Jammer dat die twee nu al tegen elkaar moeten.

Ding heeft denk ik ook wel een wake-up call gekregen toen hij plots kwalificaties moest spelen. Maar volgens mij heeft hij zo meer ritme dan de andere wereldtoppers die pas later aan de bak moesten. En dat kan wel eens het verschil uitmaken.

En een wereldkampioen uit China zou ook wel goed zijn voor de sport.

Gavin

Legacy Member
Trump vond het belangrijker om wat te tweeten tegen Dale tijdens de pauze over zijn prestatie dan zich te concentreren en pets, vier frames op rij verloren. Niet meer kunnen herstellen tegen een goede Ding en naar huis.

Ronnie ziet er ook weer niet geconcentreerd uit. Paar missers op belangrijke momenten die toch niet mogen, zal allicht ook zijn koffers kunnen pakken.

makila

Legacy Member
Ik weet het nog niet zo, het is en blijft Ronny. Zolang die laatste bal niet gepot is, heb je nooit gewonnen van hem.
En ai misser van Hawkins op een belangrijk moment. Dat wordt dus 12-12.

BleKKie zei:
10-12 nu wel, maar ik zie hem er idd geen 3 na elkaar winnen.
U zegt? ;)

11-12 maar het staat nu dichter bij 12-12 dan bij 11-13 ..

Edit: 12-12, finaal frame :)
Hawkins krijgt last van krampen.

makila

Legacy Member
Net op tijd om Ronny in de decider alsnog te zien verliezen.
Nog teruggevochten van 12-9 naar 12-12 maar 4 frames op een rij was teveel gevraagd :)

Gavin

Legacy Member
Eén sessie ver in elke match maar de halve finales lijken al vast te liggen ...

makila

Legacy Member
Ding wordt volgens mij wereldkampioen. Na jaren last te hebben, van de spanningen en stress, lijkt hij eindelijk de maturiteit te hebben om die titel naar China te halen.

sharkmen

Legacy Member
Het leek er even op dat Hawkins een geweldige comeback zou maken, maar Fu maakt het dan toch nog af in frame 24.

Gavin

Legacy Member
Gavin zei:
Eén sessie ver in elke match maar de halve finales lijken al vast te liggen ...
McManus het dan toch nog kunnen omkeren.

Zelfde als tegen Carter ongeveer, daar stond hij ook twee frames achter maar Carter (en Higgins) lieten het toen opeens afweten. Gevaarlijk, maar het zal normaal toch Ding-Selby worden als finale.

makila

Legacy Member
McManus is momenteel geen partij voor Ding. 9-3 achter.

Hij is dit toernooi wel de man van de comeback maar 6 frames achter is wel veel. Zeker tegen een Ding in topvorm.

makila

Legacy Member
Ding zou de eerste kwalificatiespeler worden sinds Shaun Murphy die het toernooi mogelijk kan winnen. Maar ja, eerlijkheidshalve is Ding als ex nummer 1 natuurlijk geen mister nobody ;)

The Yeti

Legacy Member
McManus is wel een ne comeback bezig... :) Ding is wa focus kwijt precies...

makila

Legacy Member
The Yeti zei:
McManus is wel een ne comeback bezig... :) Ding is wa focus kwijt precies...
Ik verwacht ook niet dat Ding met de vingers in de neus gaat winnen. Want je tegenstander staat niet voor niets in de HF natuurlijk. Maar ik verwacht dat hij uiteindelijk wel wint.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan