Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde met de kwartfinales, dacht ik. Eentje speelde de avondsessie en dan de ochtendsessie om 11. Een andere match was dan weer een namiddagsessie en de volgende dag pas de namiddagsessie. Vreemd toch.Pinkman zei:Maar ik vind dat het schema op niks trekt. 15u en 20u. Ze hebben vandaag en gisteren amper een uur pauze gehad tussen beide sessies, dat is toch veel te weinig.
Ik zie Selby winnen puur op ervaring met deze situatie om te gaan. Een gemiste kans voor Ding die telkens haperde als het er toe deed.Gavin zei:Ik vind Ding persoonlijk de betere speler na zijn openigsblammage (en zeker over het hele tornooi), maar hij maakt het net niet af en dan is Selby weer een frame of twee/drie weg.
Op dit niveau kan alles. Het verschil tussen winst en verlies zijn details he. Het verschil is heel klein tussen de twee finalisten.AreVee zei:Ding nu nog winnen zou wel redelijk geniaal zijn.
makila zei:Op dit niveau kan alles. Het verschil tussen winst en verlies zijn details he. Het verschil is heel klein tussen de twee finalisten.
De kans is natuurlijk lager dan 50% maar 5-1 kan altijd tussen toppers.
Die 6-0 in het begin van de wedstrijd heeft tot nu toe het verschil gemaakt. Zonder die beginnerskrampen had Ding al wereldkampioen geweest. En hij speelt nu inderdaad zeer goed, maar hij moet nu spelen zoals hij de eerste sessie speelde in de halve finales of hij maakt geen kans meer.GETHEZ zei:Ding speelt toch mooie ballen zelle...
AreVee zei:Ding nu nog winnen zou wel redelijk geniaal zijn.
. Ergens hoop ik wel dat Ding hem pakt. Speelt nu toch mooi snooker
.