Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pinkman

Legacy Member
Dat laatste frame gisteren was inderdaad wel schrijnend.

Maar ik vind dat het schema op niks trekt. 15u en 20u. Ze hebben vandaag en gisteren amper een uur pauze gehad tussen beide sessies, dat is toch veel te weinig.

Gavin

Legacy Member
Pinkman zei:
Maar ik vind dat het schema op niks trekt. 15u en 20u. Ze hebben vandaag en gisteren amper een uur pauze gehad tussen beide sessies, dat is toch veel te weinig.
Zelfde met de kwartfinales, dacht ik. Eentje speelde de avondsessie en dan de ochtendsessie om 11. Een andere match was dan weer een namiddagsessie en de volgende dag pas de namiddagsessie. Vreemd toch.

Ik vind Ding persoonlijk de betere speler na zijn openigsblammage (en zeker over het hele tornooi), maar hij maakt het net niet af en dan is Selby weer een frame of twee/drie weg.

Pinkman

Legacy Member
Dat was me ook al opgevallen ja, de ene wedstrijd zat al aan sessie 3 terwijl de andere nog maar aan 1 zat. Mag toch herzien worden me dunkt.

makila

Legacy Member
Gavin zei:
Ik vind Ding persoonlijk de betere speler na zijn openigsblammage (en zeker over het hele tornooi), maar hij maakt het net niet af en dan is Selby weer een frame of twee/drie weg.
Ik zie Selby winnen puur op ervaring met deze situatie om te gaan. Een gemiste kans voor Ding die telkens haperde als het er toe deed.

makila

Legacy Member
Ai ai ai Ding. Alle kansen op 12-15. Laat het dan volledig liggen en Selby straft dit volledig af. 11-16. Ding lichtjes beter qua spelniveau globaal over het toernooi bekeken, maar Selby is gewoon mentaal 2000x sterker. Dit is inderdaad afgelopen vrees ik.

Ding verliest van zichzelf eigenlijk zoals al zo vaak gebeurd is met hem. Selby hoefde alleen Ding zijn eigen fouten af te straffen.

BleKKie

Legacy Member
Dat laatste shot, redelijk tricky, op dat moment, je moet het toch maar doen :crazy:

makila

Legacy Member
Nou van 11-16 naar 13-16. Toch nog niet helemaal afgelopen. Eens Ding dan weer (kansloos) achterstaat dan bibbert zijn keu plots niet meer. :p

makila

Legacy Member
AreVee zei:
Ding nu nog winnen zou wel redelijk geniaal zijn.
Op dit niveau kan alles. Het verschil tussen winst en verlies zijn details he. Het verschil is heel klein tussen de twee finalisten.
De kans is natuurlijk lager dan 50% maar 5-1 kan altijd tussen toppers.

AreVee

Legacy Member
makila zei:
Op dit niveau kan alles. Het verschil tussen winst en verlies zijn details he. Het verschil is heel klein tussen de twee finalisten.
De kans is natuurlijk lager dan 50% maar 5-1 kan altijd tussen toppers.

Ja het kan zeker, k zou het wel erg mooi vinden en het hem volledig gunnen ook. Kerel is al drie weken een wk aan het spelen he, ok de eerste week was in principe tegen mensen met veel minder klasse maar dan nog, die moet al drie weken op en top geconcentreerd zijn. Met misschien is een halve dag dat die concentratie even wegkan maar daarna moet die er terug zijn voor de volgende match of sessie.

GETHEZ

Legacy Member
Ding speelt toch mooie ballen zelle...

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

makila

Legacy Member
GETHEZ zei:
Ding speelt toch mooie ballen zelle...
Die 6-0 in het begin van de wedstrijd heeft tot nu toe het verschil gemaakt. Zonder die beginnerskrampen had Ding al wereldkampioen geweest. En hij speelt nu inderdaad zeer goed, maar hij moet nu spelen zoals hij de eerste sessie speelde in de halve finales of hij maakt geen kans meer.

Schummi88

Legacy Member
AreVee zei:
Ding nu nog winnen zou wel redelijk geniaal zijn.

Het zou een mooie zijn. Heb hem live gezet aan odd 12,50 :p. Ergens hoop ik wel dat Ding hem pakt. Speelt nu toch mooi snooker ;).

makila

Legacy Member
Van 11-16 naar 14-16. Ding speelt plots alsof zijn leven er vanaf hangt. Als het 14-17 wordt is het over, maar als het nog 15-16 wordt dan moet Selby hem toch beginnen nijpen. Dan kan alles nog.

makila

Legacy Member
Dit frame is weer zo'n taktisch gevecht. Selby voelt Ding komen, dus die wil het ritme eruit halen. Alle trukken zijn natuurlijk goed om te winnen.
Dat is momenteel misschien wel de beste taktiek. Als je Ding aan de tafel laat komen en zijn ding laat doen, dan wint hij. Je moet zijn ritme breken.

Update: Dit 31ste frame blijft maar duren. Taktisch Frame en Selby haalt het uiteindelijk. Jammer. 14-17. Nu is het wel gedaan denk ik, of Kan Ding alsnog stunten en 4 frames op rij winnen?

Gavin

Legacy Member
Selby wist het toch van zijn eigen dat het niet zo een goed tornooi was. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan