Ex0dus
Legacy Member
Ja, da was inderdaad daRadiance zei:
Ivm Delta Lloyd: was dat ergens midden mei in opdracht van EDS, zoja dan was ik daar ook![]()

Kwas daar ook, Fr3aK is men tweelingsbroer!
Cheers
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, da was inderdaad daRadiance zei:
Ivm Delta Lloyd: was dat ergens midden mei in opdracht van EDS, zoja dan was ik daar ook![]()

Fr3aK zei:De richting ziet er niet overdreven moeilijk uit, op "Bedrijfskunde" en "Deskresearch" na. (Kheb nooit boekhouden en/of economie gehad)
QUOTE]
Ik heb nog IMS gedaan, da is van den tijd vlak voor da opgesplitst werd in verschillende opleidingen. Bedrijfskunde is nizo moeilijk maar ge moet bekke interessek unnen opbrengen voor management. Desk Research is ni moelijk!
dan wetek moeilijkere dingen da er in IMS waren en mayb in dees richting steke![]()
Balen, enkel met pcIMD-medewerker zei:Beste,
spijtig genoeg moet ik u teleurstellen, om de uniformiteit een beetje te bewaren hebben we beslist om de lessen te organiseren vanaf het pc platform.
Mvg
Robby Vanelderen

animo zei:Ben het ook vanplan volgend jaar te doen, en wou me al een powerbookie aanschaffen.. Is het echt dat het onmogelijk is met een mac ?
Wat zijn dan de moeilijk vakken in IMS (niet IMD)?DJ_Trash zei:Ik heb nog IMS gedaan, da is van den tijd vlak voor da opgesplitst werd in verschillende opleidingen. Bedrijfskunde is nizo moeilijk maar ge moet bekke interessek unnen opbrengen voor management. Desk Research is ni moelijk!
dan wetek moeilijkere dingen da er in IMS waren en mayb in dees richting steke![]()

twas wel met "ph" héFr3aK zei:(Er zit ne Filip Dewinter ergens in IMD)
die volwassenenhumor, kzal ze nooit snappen...DJ_Trash zei:BTW cafe expert is beste cafe daar als ge ni zo commercieel ingesteld zijt!
de stokke en zen blauw hamburgerkraam leveren u verslavende burgers!

