Archief - DISCUSSIE: new games.telenet skin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaky 7

Legacy Member
Nieuwe telenet skin, wat vinden jullie ervan?

kvind de kleuren echt lelijk:x
da "games" in de header lijkt wel op iets van "lost"

dunno ,maar ik vind het lelijk.
ge kunt u cursor zelfs nie tegoei zien in dees tekstvak..
:unsure:

orez

Legacy Member
is geen info maar een discussie ...

ik vind hem niet aangenaam, en verder maak ik er niveel woorden aan vuil, in vergelijking met de site van gisteren bij wijze van spreken, vind ik hem enorm van kwaliteit gezakt zelfs.

infeKted

Legacy Member
Zeer zwak. Vooral die scanlines op de achtergrond passen niet bij het geheel.

SilentSpring

Legacy Member
Blue Thunder zei:
ik vind het ni op veel trekken hoor, pff
². + den helft van de knoppe staat nog int blauw, zelfs na 10tallen hard refreshes... ook zitten ze hier met het sitechek forum waar ze het eerst konden laten checken imo. zelfs mn eerste website was beter qua kleuren dan

BertG

Legacy Member
idd, zeer pover gedaan

oude look was veeeeeeeeeel beter.
Compositie, kleur, HTML al way wrong...
Zou hier afgebroken worden...

Freaky 7

Legacy Member
kzou zeggen gooi er stenen naartoe, maar dat zullen we maar achterwegen laten zeker :unsure:

dJeez

Legacy Member
Direct teruggezet naar de oude skin (gelukkig kan dat :p)... Ik vind de nieuwe helemaal niet leesbaar.

orez

Legacy Member
dJeez, tgaat hem over games.telenet.be niet het forum ;) klein detailke :P

Zero Grav

Legacy Member
Dat gaat misschien met het forum, maar voor mensen die de mainpage lezen is het toch wel storend dJeez. ;_;

Nu, ik hoop dat ze hier niet voor hebben moeten betalen want dit is toch wel zéér pover. Het enige dat ik nog vind kunnen is de header welke dan ook weer een totale rip-off lijkt van de teaser voor LOST op vt4 indertijd.

Een afzichtelijk gebruik van kleuren, het menu trekt al helemaal op niets, totaal onleesbaar. Het groen drukt tefel op de ogen waardoor het moeilijk is je aandacht op de tekst te houden. Totaal geen samenhang en ga zo maar door.

In short.. We zitten momenteel op één van de minst professioneel ogende gamecommunity's op het web.

'k Heb maar geen reply op de mainpage gezet voor ik Havoc weer achter mijn gat aankrijg. ;_;

Quilombo

Legacy Member
orez zei:
dJeez, tgaat hem over games.telenet.be niet het forum ;) klein detailke :P
wie zegt dat.. ?

orum:

+ mooi, maar nog werk aan
+ lelijke banner is weg, mooie in de plaats
+ nieuw, verfrissend
+ nooit gehouden van donkerblauw :p

- ni zichtbaar welke pagina's je al bezocht hebt
- witte achtergrond bij posting/voting
- layout doet raar bij search op mainpage
- achtergrond (streepkes zijn zo passé he )
- vormt geen geheel met achtergrond imo
- cursor niet zichtbaar
- quote reply bad post knoppen moesten ook groen zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan