In de 6-7 jaar dak al op telenet verblijf (de tijden dat de forums niet eens met accounts waren, gwoon naam invullen en posten maar.. de tijden der glorieuze "anoniempjes"), heb ik 3 layouts meegemaakt.. de grijs met gele layout, de vorige blauwe layout, en deze.. En deze is by far de slechtste tot nu toe..
- De navigatie is zo goed als onleesbaar, om te beginnen stoort het lettertype al enorm, en dan gaan ze er nog een soort border aangeven om het wa meer te blurren waardoor de ogen met moeite een verschil tussen 2 letters kan waarnemen.)
- De header is regelrecht gepikt van Lost, en er is dan nog enkel een auto op geplaatst ook.. Wat meer variatie van games zou geen kwaad kunnen, niet iedereen speelt enkel race-games.. er zijn ook nog altij first person shooters, strategies, rpg's en wa nog allemaal..
- Het scanlinepattern is enorm storen (vooral de extreem felle bovenkant) en toont verschillende problemen rond kaders (een verschuiving van een pixel, maar toch extreem storend.)
- Het kleurschema.. volgende keer iemand inhuren die niet kleurenblind is..
- Erbarmelijk slecht geplaatste reclame.. Wederom.. Het nieuws begint een goeie 100 pixels van de header, met dertussen een vettig en lelijke reclame banner.. Een aparte plaats onderaan de pagina met de reclame had veel beter geweest.. Ma da mag wrs ni van de sponsors (begrijp nog altij het nut ni van reclame banners op een site, alsof er mensen zen die da product of dienst nu wel gaan kopen omda het op een site staat (eerder een omgekeerd effect bij mij, ma swat))
En sorry, ik had graag pluspunten genoemd, maar kan er geen vinden.. Hopelijk is die andere layout een totaal andere stijl..