Archief - DISCUSSIE: new games.telenet skin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Havoc

Legacy Member
Zero Grav zei:
'k Heb maar geen reply op de mainpage gezet voor ik Havoc weer achter mijn gat aankrijg. ;_;

Stel u voor zeg...

In short over die battle: heel mooi initiatief, maar of het daadwerkelijk gebruikt gaat worden, dat is een héél andere zaak.

Over "waarom GFX-forum niet vragen": Telenet is een bedrijf. Ergo Telenet werkt met contracten, zéker voor zulke dingen. En neen, ze kunnen niet aan de eerste de beste TNG-bezoeker een contract gaan aanbieden, lijkt me wel vrij logisch. Waarom dan geen "preview" aanbieden aan GFX-forum? NDA.

gille

Legacy Member
Ik zou dan toch maar eens die contracten herzien. Er zitten hier mensen die veel capabeler zijn.

Quilombo

Legacy Member
ah gun uw webdesigner wa vakantie en laat het de manne hier oplosse :D

SilentSpring

Legacy Member
Havoc zei:
Stel u voor zeg...

In short over die battle: heel mooi initiatief, maar of het daadwerkelijk gebruikt gaat worden, dat is een héél andere zaak.

Over "waarom GFX-forum niet vragen": Telenet is een bedrijf. Ergo Telenet werkt met contracten, zéker voor zulke dingen. En neen, ze kunnen niet aan de eerste de beste TNG-bezoeker een contract gaan aanbieden, lijkt me wel vrij logisch. Waarom dan geen "preview" aanbieden aan GFX-forum? NDA.
nog erger dan. contracten worden volgens mij aangeboden aan mensen die iets in hun mars hebben? ge zegt zelf nie de eerste de beste, maar het resultaat doet toch iets gans anders vermoeden. soit, elk bedrijf maakt fouten, maar wat pas ne fout zou zijn is om het zo te laten.

VinX

Legacy Member
Ik weet niet welke blinde naab dit gemaakt heeft, ik draag en bril en bij het minste dat ik er naar kijk moet ik kokhalzen, Kunne we evegoe mijn behangpapier als background nemen: tis topen da ze da blauw voort forum nie weghalen...

Zero Grav

Legacy Member
Havoc zei:
Stel u voor zeg...

Ik nodig u nog steeds uit een gepast antwoord te geven om uw reply van toen te verantwoorden. ^^

Nuja, een contract aanbieden aan een incompetent bedrijf is uiteindelijk niet veel beter als aan een in het zwartwerkende tiener.

orez

Legacy Member
ik kan erwel voor zorgen dat ik niet in het zwart opereer hoor :p (heb dan ook een organisatie onder mijn naam, die opbrengsten mag opleveren zolang het maar voor de organisatie is ... leuk om ermee te foefelen :p)

Quilombo

Legacy Member
mwah als t ge t gratis laat doen door de mensen hier is t ook ni in t zwart he :P
k zou het wel supercool vinden moest een design van iemand hier op de site komen :cool:

VinX

Legacy Member
Probleem is ken geen BAL van vBulletin laat staan hoe zo een skin in mekaar steekt en denk nie dat da te maken is tussen de soep en de patatten, alst echt goe moe zijn zijder toch een paar dagen aan bezig, kwil gerust meehelpen aan bepaalde deeelkes , icoontjes , balkskes , whatever :D

orez

Legacy Member
VinX... lees dan toch waar de battle over gaat... die heeft NIETS met vBB te zien..

Bunz

Legacy Member
De eerste keer dak de site zag , dacht ik direct aan een of andere mislukte clan template en bijkomende diaree had gekregen.

- Kleuren zuigen.
- Sucky trendwhore background.
- uw ma is uw pa!
- Repeating header (en banner die slecht geplaatst is).
- ...

Totdaar mijn vrije mening.

shiftyke

Legacy Member
De site nodigt niet uit om eventueel iets langere teksten te lezen, de kleuren komen eerder saai over, originaliteit is ook niet denderend (scanlines oO).
Het is echt een slechte verandering (voor mij persoonlijk).

lol als je de site invert geeft het inderdaad een zeer goed effect

Jerre Muesli

Legacy Member
2 woorden:
het zuigt

inderdaad nog een geluk dat je het forum terug blauw kan zetten :s

.kw

Legacy Member
x4xk3 zei:
2 woorden:
het zuigt

inderdaad nog een geluk dat je het forum terug blauw kan zetten :s

Volkomen mee eens. Ik had nog niet gezien dat je het terug kon zetten op blauw, maar anders kwam ik hier gegarandeerd niet veel meer terug.

Tsjernobyl

Legacy Member
blijkbaar zijn de scanlines verdwenen en is de header naar "repeat-no" veranderd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan