Archief - DISCUSSIE: new games.telenet skin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Quilombo, Freaky 7

Orez zijn reactie was juist omdat de layout van de mainpage NIET terug te veranderen valt naar de oorspronkelijke vorm. Bij het forum is dit wel het geval.

dJeez

Legacy Member
Idd, ik had de games site zelf nog niet gezien, spijtig dat je daar geen skin kan selecteren. Ik meen echter wel de hand van Dries te zien achter dit design (zeker in de banner).

Spacy2003

Legacy Member
Ik ben op het moment al ziek, nu naar die scan lines staren, dat is gewoon vragen voor een epilepsy aanval.

Eerlijk gezegd vind ik het ook maar 'lelijk', erg dat ik dit moet zeggen van zo een grote community site. :(

R!|)|)L3R

Legacy Member
OERLELIJK imho!!
Zoals enkelen hier al zeiden, moest iemand met zo'n desgin hier afkomen, die zouden ze tegen ne muur zetten en afschieten, awel, da mag voor mijn part ook met deze designer want ik word er misselijk van en is idd ne rip-off van LOST, stellen ze zo'n goei serie ook nog eens in een slecht daglicht, leuk hoor........ :sad:

gille

Legacy Member
Ik persoonlijk vind hem afschuwelijk. I.p.v. eerst hier eens te tonen, steken ze hem direct online, terwijl hij echt afzichtelijk is. Ze hadden beter, i.p.v. een wallpaper contest een layout contest gedaan, me dunkt :unsure:.

Deefees

Legacy Member
ze hadden beter in hun broek gedaan.. nu ga ik weg want kheb koppijn van deze site

Kazier

Legacy Member
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon 'plain ugly'. De kleur staat mij niet aan, het is enorm onoverzichtelijk. Het menu zijn geen woorden voor.

Had mijn neefje dit gemaakt voor zijn clan was ik nog vriendelijk geweest en eens ja geknikt en wat gelachen.

Maar DIT !!!!!!!!!!! voor een communitysite?

Allez, echt n/o voor den designer, maar dit heb ik op een half uurtje af! Ik hoop echt dat dees een grap is, dan wel een wansmakelijke, maar nog zo opluchtend als het échte design dan komt!

Tsjernobyl

Legacy Member
Ik vind de kleuren niet geslaagd. Menu heeft geen rollovers (waar ik me met de vorige skin ook aan ergerde). Het lettertype in het menu is niet geslaagd, moeilijk leesbaar. Te veel gradients. De header komt me bekend voor?

ik vind het raar dat www.telenet.be wel een zeer mooie site, en dit wordt dan gedaan door totaal anders mensen?

edit: Nu lees ik het hierboven... de header lijkt idd op LOST.

Cakeman

Legacy Member
Mijn post gaat over de mainsite.
De scanlines storen écht.
Het menu heeft geen samenhang qua stijl.

Het groene en het grijze passen niet echt bij elkaar vind ik en alles is gewoon een stuk onoverzichtelijker geworden.

Edit: alles lijkt op één of andere manier gewoon inverted te staan.

GenesisX

Legacy Member
Laten we een wedstrijd houden om de layout van de nieuwe tng site te ontwerpen, hier zullen wel enkele prachtige creaties uitkomen :)

Maar zoals ik al zoveel keer gezegd heb, en ik maak er niet veel woorden meer aan vuil... de lelijkheid zelve en geen aandacht waardig. :niceone:

GenesisX

Legacy Member
Nee, en ik denk ook niet dat ze hier een reactie aan gaan geven, gewoon zo laten. Ook waarschijnlijk de oude skin niet meer beschikbaar laten, omdat de nieuwe skin niet werkt als de oude er nog is. :sop:

blaZe

Legacy Member
persoonlijk niets tegen het kleurepalet, maar het geheel is idd niet aangenaam om te bekijken.

de meningen hier spreken voor zich.

killgore

Legacy Member
het irritantste: te lichte kleuren, ik krijg pijn aan men ogen van tijd en das nie echt gezond aangezien die al niet te supergoed zijn

vo de rest: enkele superlelijke combinaties (arceermotief met rest van site & superlichte menuknoppen naast superdonkere in main navigation)

orez

Legacy Member
als iemand een "BATTLE" wilt opstarten mogen jullie gerust van mij, maar dat er effectief naar gehoord wordt, dat weet ik niet...

Tenzij er echt iemand iets kan bewijzen... dan doet dit forum ook eens iets ;) so... go ahead if y'all want... en pak INFO als prefix, kverander da dan wel :P (voor de battle é ;))

foenN

Legacy Member
het is precies of dat, één iemand doet achtergrond, de ede doet de knoppen en de andere maakt de header.. en dan alles samen gevoegd met als resultaat een afschuwelijk design.
nieuwe verfrissende design? niet geslaagd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan