z0ran zei:
Mac-bc, je zit in dit topic en menig ander eindeloos te bazelen over de gigantische werkdruk en het overvolle ondoenbare programma van "Het Kaho".
Here we go again. Waar is m'n stukje tekst ook alweer?
z0ran zei:
Langs de andere kant lees ik in de studenten klaagthread dat jij niet op tijd kunt beginnen met studeren en bijgevolg psychologische problemen hebt. Wat is de relevantie dan van u lappen tekst hier voor ons ? Vrij klein lijkt me, mits jij individuele problemen hebt. Zou je je ongelooflijk kostbare tijd niet beter investeren in je studies dan in telkenmaal dezelfde lappen tekst hier te verkondigen?
Ik heb het hier over de werkdruk door het jaar, die met of zonder psychologische problemen (want dit wordt objectief beargumenteerd) wel degelijk "hoog" te noemen is.
De enige reden dat ik hier telkens dezelfde lappen tekst neerpen is omdat hier telkens dezelfde debiele reacties op komen, er worden karikaturen van gemaakt, persoonlijke aanvallen, bewust negeren van bepaalde reply's, enzovoort. Kortom: het is absoluut onmogelijk dat een bepaalde richting een te hoge werkdruk zou hebben (ook al is geen enkele poster in dit topic die werkelijk weet waar het om gaat), VLHORA-rapporten kloppen niet, docenten liegen, uurroosters zijn ingebeeld of moet geen rekening mee gehouden worden omdat het toch niet nodig is om naar alle lessen te gaan, als je kiest voor een richting mag je er blijkbaar geen kritiek op hebben dus bijgevolg ben ik eigenlijk gewoon te dom voor die richting, wil ik m'n richting en vooral m'n school ophemelen en verdoe ik eigenlijk al m'n kostbare tijd gewoon voor de lol en amuseer ik mij met te doen alsof de richting zwaar is terwijl ik eigenlijk weet dat het helemaal niet zo is.
De andere optie; dat m'n richting een hoge werkdruk heeft (bewijze m'n talloze objectieve argumenten) en dat die gecombineerd met een stage en specialisatievakken misschien beter zou kunnen uitgebreid worden naar 5 jaar, dat is echt te gek voor woorden natuurlijk. Nonsens van de bovenste plank.
:ironic: