sandervdw
Legacy Member
Die regel was een versoepeling he. In ruil daarvoor is er 75k extra winst aan 5% minder belast.beryl zei:Het wordt al aangepakt hé. De verhoging van de uit te keren minimumbezoldiging en de strenge sancties als die bezoldiging niet gehaald wordt zijn er gekomen om dit aan te pakken. Op zich zijn de maatregelen niet zo heel zwaar maar het wil wel zeggen dat dit op de radar van de beleidsmakers zit. Het zou me dan ook niet verbazen dat die belastingen in korte termijn nog gaan worden aangescherpt.
Het zal wel "op de radar" staan, maar dan gaan ze alle KMO's aanpakken en daar zit nogal kiesvee tussen...
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk