sneax
Legacy Member
Farmstera zei:Mag al veel alleen doen enkel het plaatsen van de versterker, modem en kabels is nu nog wa "klungelen" ( weet nog ni hoe ik best plaats maarja das ervaring he) maar men coax makenv, utp maken , gaten boren, digitale tv plaatsen, pc opt net steken enzovoort zijn al in orde volgens technieker. De technieker stuurt me echter mooi bij bij de installaties en mag ze dan plaatsen. Hij is blij dat em met mij op baan is en al zoveel voorkennis heb
Die ladder opgaan is wel eerst wa shaken welkheb geen hoogtevrees ma zat wel in gedacht shit hopelijk schuift diene ladder ni weg haha
Nuja het systeem cafe en activeren enzo doe ik nog ni da zal ook nog.hele boterham zijn. Onthoudt wel veel maar toch das ook nog nen.hele boterham de administratie die derbij komt
Verstuurd van mijn R800i met Tapatalk
dont worry na een week zijde met alles weg
vraag aan uw petertech om alles te mogen doen, de ene keer hangt hij de bakskes en doede gij café en de volgende keer omgekeerd, denk ook altijd na, hoe zou ik het doen? alvorens er iets gedaan is, en kijk dan hoe gij het in gedachten had en hoe het er dan uitziet, dan leert ge al uit uw fouten alvorens ge bezig zijt
ik heb eigenlijk nooit stress gehad, net omdat ze zo zeiden dat het zo stressen ging zijn, dacht ik: no worries toen het de eerste dagen eens wat minder ging
na een week geen grote problemen meer gehad en vanaf dan chill werken, gewoon een beetje georganiseerd zijn, ik had bv een checklist int begin dat ik zeker niets kon vergeten, ik had ook een excel sheet waar ik elk probleem dat ik had opschreef en ook wat dan uiteindelijk de oplossing was en wat ik geprobeerd had, zodat ik zeker ni 2 keer voor tzelfde iemand moest lastigvallen
maja uiteindelijk is het simpel, er is één basisopstelling die correct is, alles dat afwijkend is moet bevestigd worden hogerop of het kan of niet, en die basisopstelling is op zich simpel als ge snapt hoe de kabel eigenlijk werkt en hoe alles ineenzit. drop, rechtsreeks niu, modems op modemuitgangen, tvs op tv uitgangen en elke plek waar de kabel 'open' is moet afgesloten worden (met weerstand of met catv doos of whatever) en alles wat met digitale signalen te maken heeft moet met dubbel afgeschermde kabel zijn

kheb geen hoogtevrees ma zat wel in gedacht shit hopelijk schuift diene ladder ni weg haha
:doh
en wist ik het huisnr nie meer van m'n laatste post lol.
. Tis in MaasMechelen